Eindelijk : Zomer!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Karma.

Karma.

Vorig jaar hadden we een recordzomer (mijn laatste trainingsrit was op één November!),
elke dag naar het zwembad etc. de zomer van 1947 werd verslagen, iedereen begon te speculeren
over de opwarming van de aarde; delen van Europa hadden drinkwater tekorten of stroomuitval wegens
gelijkstartende èrkoos.
Nu is het gewoon wat minder (=normaal) maar je geest is reeds met een dermate hoog verwachtingspatroon
belast, dat het eigenlijk alleen maar kan tegenvallen als het verleden zomerseizoen niet wordt overtroffen.

Zo is het karma van de geest, meer bepaald dat wat wij "ik" noemen.
zonder kou en regen geniet je minder van de zonneschijn op een warme dag (vraag maar aan een Sahelbewoner);
evenzo geniet je van een verfrissend avondonweer na drie dagen Nederduitse zomerbroei.

Gebruik eens een jaar lang geen roomboter op je brood;
neem dan een volkorenboterham met hagelslag (puur) en roomboter = gebakje.

Zo!
ISPdeRuiter

Ja man.. als je iedere dag vannille vla eet dan wil je ook wel eens een keer chocoladepudding..

maar hey.. ik wil zon!

Het was ff lekker, maar nu is het weer bagger..

Attachments

• hetweer.jpg
    hetweer.jpg
    57,3 KB · Bekeken: 77
Eigenlijk moe je gewoon denken dat het toch kutweer blijft. Als het dan ene keer zonnig is dan ben je tenminste blij!
(in het kader van dat verwachtingspatroon verhaal van de ruyter)

das mijn methodiek :P

Origineel geplaatst door cosmiq
Eigenlijk moe je gewoon denken dat het toch kutweer blijft. Als het dan ene keer zonnig is dan ben je tenminste blij!
(in het kader van dat verwachtingspatroon verhaal van de ruyter)

das mijn methodiek :P

Ik denk ook dat het kutweer blijft, daarom was ik ook blij gisteren. :)

... weertje hé? hihi

Origineel geplaatst door ikke
Ja. Naart schijnt zo..

Wetenschappelijke tests hebben 'bewezen' dat Noord Nederland en Denemarken enzo (ook Scandinavia denk ik) binnen 10-20 jaar niet meer bestaat. =( Foetsjie! Overspoeld..

Laten we hopen van niet! =(

Mwoah, een stelletje friezen en groningers zal niemand toch echt missen? Opgeruimd staat netjes zeg ik maar!

:P

Origineel geplaatst door ikke
Ja. Naart schijnt zo..

Wetenschappelijke tests hebben 'bewezen' dat Noord Nederland en Denemarken enzo (ook Scandinavia denk ik) binnen 10-20 jaar niet meer bestaat. =( Foetsjie! Overspoeld..

Laten we hopen van niet! =(

Volgens mij heb je dat toch zwaar mis,aangezien een deel van het noorden op een verhoging ligt.Denk toch dat het andere deel van Nederland onder ligt. Heb btw. ook ergens gelezen dat belgie als eerste potentieel doelwit zou worden wanneer er een 3e wereldoorlog uit zou breken. Vraag me niet waarom,zal wel iets met de friet te maken hebben. :stupid}:|

voglens studies ligt mijn Belgisch dorpje bij brussel binnen 50 jaar aan de kustlijn :D

Eindhoven aan zee. :)

Ze smelten de ijzen!
=(

ik ben benieuwd wat er de volgende 50 jaar allemaal komen gaat. Een natuurlijke dood wegens oudheid zal er denk ik zoiezo niet in zitten in deze chaos wereld.

tjah.. waarom ben ik eigenlijk gestopt met roken? :peukie:

Origineel geplaatst door cosmiq
tjah.. waarom ben ik eigenlijk gestopt met roken? :peukie:

1: Goedkoper
2: Kan je harder rennen als er een vloedgolf aankomt :D

de grap begint er nu wel af te raken inmiddels... laat die zon nu maar komen hoor.. mag echt!

Attachments

• hetweer1.jpg
    hetweer1.jpg
    55,9 KB · Bekeken: 77
ik vertrek vandaag naar dour festval:stupid zal mooi worden met dit weer :modder:

Dit is toch lekker "muziek-maak-weer"? :)

Vorig jaar was een ranzig hete stinkzomer. Geef mij maar lekker dit weer, kun je tenminste normaal wat doen.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back