Eindelijk : Zomer!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door Errol
Net terug van een oude vriend uit spanje.

Tzit vlakbij lloret de Mar.

http://www.can-negrell.com

En nog steeds bloedmooi weer.8)

Daar bij dat zwembad zat ik met mn laptop dus lekker relaxed te musiceren.

Ik ga nog maar een keer eind deze maand voor 2-3 weken. Heerlijk eigen baas en toch weer weg.

:frons: Ik denk dat ik namens vele spreek: 't is je van harte gegund en wens je veel plezier toe, Errol............

Origineel geplaatst door naam
doe mij maar gewoon het weer van vorige week...
regen...bah

Jij zit waarschijnlijk niet dag en nacht in een ongekoelde studio?
Liever regen dan 25+ graden. Ik zit toch altijd binnen.

Origineel geplaatst door Zoidsity
:frons: Ik denk dat ik namens vele spreek: 't is je van harte gegund en wens je veel plezier toe, Errol............

Ik zal aan jullie denken, bij het naderen van mn zwembad, waar onder het overdekte terras, mijn laptop klaarstaat.
................................plons.........plons....,,,,,,...............Ik voel een liedje naar boven komen:duivels:

onderwater

onderwater

Origineel geplaatst door Errol
Ik zal aan jullie denken, bij het naderen van mn zwembad, waar onder het overdekte terras, mijn laptop klaarstaat.
................................plons.........plons....,,,,,,...............Ik voel een liedje naar boven komen:duivels:

misschien kun je wel een van die onderwater synths kopen,.. heb je toch weer WAT bij je zwembadje..

en ga je niet naar de haaien,.. dan komen ze wel bij jouw...:D

*D Maarre, Errol, wanneer houden we een synth-meeting daar??? (incl. optredens, etc.)

:{ Muchos fiësta con synthos!

Nog ff zeuren hoor ; Morgen hebben mijn vriendin en ik 3 weken vakantie en dit jaar gaan we niet weg :(

hele lange pffffffffffffffffffffffffff...............

Ik denk ik ga sparen voor ene supersuperwrede synth met duizend knoppen en sluit ik mij op. te*ing wat een weer!

Attachments

• hetweer.jpg
    hetweer.jpg
    28,2 KB · Bekeken: 75
Origineel geplaatst door Zoidsity
*D Maarre, Errol, wanneer houden we een synth-meeting daar??? (incl. optredens, etc.)

:{ Muchos fiësta con synthos!

ja doei,

ik wil ook wel eens een keer met normale mensen om kunnen gaan8)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back