Meest slechte Films ooit

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Dood Eind.....Nederlandse film op doodlopend spoor.

Zwei auf ein loch .....
DoggyStyle.gif

vorige week op de bbc snachts primal fear (ofzo zitten kijken) over gemuteerde bavianen echt super slecht.... in verschillende scenes die kort leken te duren werd het meerdere malen dag nacht..... bij de eind scene zegt de held dat ze vooral zuinig moeten doen met de kogels en aleen schieten als ze zeker weten dat ze met de schoten ook doden..... vervolgens beginnen ze met ze alle om zich heen te schieten zonder dat er ook maar ergen een gemuteerde baviaan te zien valt... was wel weer de slechste filmdie ik in tijden gezien heb

Zowat alle films uit Amerika!

Er zitten wel "leuke" films tussen maar ik kies liever een film uit andere landen die niet op het grote doek komen. De films op publieke zenders bijvoorbeeld. Want dat soort films zitten vol met karakter en dat is wat Hollywood, en naar mijn weten, het grote film aanbod Amerika niet heeft. :peukie:

Er zitten wel "leuke" films tussen maar ik kies liever een film uit andere landen die niet op het grote doek komen. De films op publieke zenders bijvoorbeeld. Want dat soort films zitten vol met karakter en dat is wat Hollywood, en naar mijn weten, het grote film aanbod Amerika niet heeft. :peukie:
bij de huilywoodfilms kan je de klok er op gelijk zetten wanneer er een bepaalde scene komt of mood etc... erg doorsnee cliche voorspelbaar en teveel overgewicht qua eigen maatschappij... neem bijv die transformers movie, jeukende jezus nog an toe!!! :(

http://mordox.org/images/smiles/DoggyStyle.gif
lijkt wel op een smurf met een geel hoedje :D

bij de huilywoodfilms kan je de klok er op gelijk zetten wanneer er een bepaalde scene komt of mood etc... erg doorsnee cliche voorspelbaar en teveel overgewicht qua eigen maatschappij...

Vind ik ook. Bovendien, als ik naar het aanbod kijk van DVD's in winkels en videotheken is het praktisch allemaal Amerikaans.

"Oranjestraat" i.p.v. Arlington Road, "Veranderaars"....buitenaardse robots die de binnenstad van Amsterdam in puin leggen....."Dageraad der Doden" over een levende doden plaag die overlevenden in de Bijenkorf in Utrecht belagen.... :biertje:

????

en dit is er maar een

http://nl.youtube.com/watch?v=G5ENPlaowMQ

Van die vpro films... mwah, zit misschien wel vol karakter maar kan er nog geen 10 minuten naar kijken...

Maarja, misschien zegt dat meer over mij dan over de film :)

the inconvenient truth

een film zo slecht dat ik m niet eens heb gezien :r

Irreversible,

wat een boutfilm, zelfs ik werd er helemaal naargeestig van op een slechte manier.
Een film moet entertainen of griezelen of ontroeren of laten lachen en deze deed geen van allen, denk dat ik m maar wegpleur :duivels:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back