Meest slechte Films ooit

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Starship troopers geen verhaal?
Een van de beste satirische films tov amerika ooit gemaakt. Die ook nog eens voor montage een Oscar had moeten winnen. Die film is perfect in elkaar gezet qua tempo.

En dan Usual Suspects een slechte film noemen? Niet alleen briljant acteerwerk van Kevin Spacey maar ook nog eens een echt plot voor een film. Iets wat de gemiddelde Hollywood film niet zo snel van beschuldigd kan worden.

Of eentje als Showgirls die zowieso als slechte film afvalt vanwege de 'nederlandse stijl'. (Een film met tieten is per definitie nooit slecht (zelfs als die toch slecht is)) Het criterium van de gemiddelde hetro nederlandse man.

Nog een nominee van mijn zijde is Death becomes her. Een gruwlijke film wat in de nadagen van de 90ies nog poogde in te spelen op occultisme maar door een gruwlijke miscast, script en regie maar het toch niet slecht in de bioscoop deed. Een zwarte bladzijde uit Meryl Streep's carriere en zeker niet de beste prestatie van Goldie Hawn. Om maar te vergeten dat Bruce Willis toen maar beter actiefilms moest gaan maken.

Btw

http://www.imdb.com/chart/bottom

Starship troopers had best een leuk verhaal, en de kritiek in de film op de amerikaanse maatschappij was goed verwerkt, maar het acteerwerk was wel zo tenenkrommend slecht dat ik er bijna diaree van kreeg :)

Showgirls was best een aardige film. Typisch verhoeven, tikkeltje gewaagd voor die tijd/actrices en redelijk entertaining.
maar ja wie ben ik.. ik vind Vampyros Lesbos ook een geweldige film :-)

De slechtste film die ik gezien heb is denk ik toch wel Jason. Een echt 'bloedstollende' horrorfilm....

Een film die echt verbijsterend slecht is, is "Megiddo" of zoiets. De film begint aardig en bouwt wat suspense op, maar naarmate de climax nadert wordt het ongeloofwaardiger en onzinniger. Vooral de grote veldslag met bordkartonnen tanks, en het einde, waarin god ingrijpt, als de duivel de overwinning behaalt (kom op zeg, hij had het verdiend! Alle tegenstand opgeruimd, en de laatste christenen werden net omgelegd in de loopgraven. De man had gewoon gewonnen!) zijn zo tenenkrommend slecht, dat ik verbijsterd heb staan toekijken. Blijkbaar had ik naar een soort bijbel-propaganda film zitten kijken. Als ik dat soort dingen zie, ben ik ook helemaal niet verbaasd dat het gristendom aan invloed verliest.

De slechtste film die ik ooit heb gezien was die film waar in
in het begin de titel kwam van de film.

Origineel geplaatst door Errol
foutje, maar opgefikt is die nou net niet. Daarvoor is de film helaas te slecht gesneden. dat zou je bijv. van killbil wel kunnen zeggen.
en de 1e 2 films verschillen behoorlijk met de once upon a time in mechicho.

ik zie buiten de acteurs echt geen overeenkomsten.
Ik bedoelde natuurlijk opgefokt met een 'o'.. :)
Geen gelijkenissen? De derde is wat anders, maar gelijkenissen zijn er veel. Als het nu geen sequel was geweest, zei je dat het een 'Desperado' afrip was. ;)
Verhaal = geen, gewoon mexicanen die andere mexicanen afknallen in het warme Zuiden. En nu bij de laatste komt er zich een amerikaan mee bemoeien.

O, ja Warlock III:kont: :kont:
die kan gewoon echt nie. Deel een en twee waren nog best goed vermaak, maar bij deel drie probeerde ze er ineens een beetje een moderne en hippe 'Scream'-twist aan te geven, ook ineens met zo'n groep vlotte pubers die een voor een afgeslacht werden enzo. Echt baggerrrrrrrr!!!!!!!!

Last edited by a moderator:
Origineel geplaatst door fuse

Btw

http://www.imdb.com/chart/bottom

Die lijst kan ik me wel in vinden...;)

Er is trouwens een tijdje geleden van de BBC een "slechtste film" wedstrijd gehouden,kan me herinneren dat Titanic en Pearl Harbour daar hoog eindigden...

Pearl Harbour:r BWaaaaaaaaAAAAAAAAARGGGG!!!!!!! Dat is een van de weinige films die ik echt nie af kon kijken gewoon van walging, met al die zoetsappige amerikaanse helden. Maak in Amerika een film over helden, en je hebt meteen een knaller, vooral als het Amerikanen zijn, en het liefst dat ze nog een hoop leden van een nader ras doodschieten, dan heb je helemaal een lading oscars te pakken van hier tot tokio! (3werf :r :r :r )

Origineel geplaatst door dione
Oppassen is echt te erg....gelukkig is dr geen film van gemaakt.....

Heren, heren... Drie oud-leerlingen van mij spelen in deze serie mee!
Menig lesje drama aan hun besteed en nu zegt U dat dat allemaal verspilde moeite is geweest? :)

Helaas is bovenstaande statement nog waar ook.
Er komt veel uit Den Haag...

Wout

Dus JIJ ben de grote boosdoener acher dit alles!!!:(
Ar joe zie antichrist?:duivels:
Er staat ons toch nie nog meer van deze ongein te wachten he?
Hoe lang heb je dit vak eigelijk uitgeoefend?
Dan ben jij zeker ook het crimnele brein achter Amsterdamned!
:W
He he, eindelijk iemand waar ik mijn gevoelens over Oppassen! even
tegen kwijt kan.
Dank U dank U:halleluja

Tegen een aanzienlijk bedrag zal ik bekend maken wie ik uit GTST ken en wel van zeer nabij (En dat is geen leugen) :)

Wout
Ex-buurman Kees van Kooten en nu 28 jaar voor de klas :)
(Ik werd zelfs door het impressariaat op de hoogte gebracht dat 'Oppassen!' zelfs weer herhaald werd)

Origineel geplaatst door too much
Volgens mij wil ik nie eens weten wat GTST is.

Houden zo! Want al ken ik een aantal van die 'acteurs en actrices': IK HEB HET * EERLIJK WAAR * NOG NOOIT GEZIEN! Als ze vroegen waarom niet, vertelde dat ik al genoeg aan m'n eigen problemen had :)

Wout

Nog effe...
De slechtste film ooit?
Lord of the Ring, deel 1... de tekenfilm versie!!!
Zelfs 'De Geest uit het Water' was leuker :)
Wat te denken van 'De Witte Hengst'? Of 'Moeilijkheden in Madurodam'?

Maar toch... De Matrix! Die is inderdaad erg slecht en vooral omdat iedereen altijd precies weet waar naar toe ze zo stevig aan het doorstappen zijn. Geen spoortje twijfel, nooit een misstapje, nooit even naar iets leuks kijken. Vreselijk saaie mensen!

Origineel geplaatst door Wout Blommers
Maar toch... De Matrix! Die is inderdaad erg slecht en vooral omdat iedereen altijd precies weet waar naar toe ze zo stevig aan het doorstappen zijn. Geen spoortje twijfel, nooit een misstapje, nooit even naar iets leuks kijken. Vreselijk saaie mensen! [/B]

Ik moet zeggen dat ik 'Agent Smith' in zeker de eerste 2 delen geweldig vond spelen, echt supergelachen om die vent :)

persoonlijk vind ik dune een draak van een film
de remake dune 2000 is veel beter maar dan heb je ook een zit van een dikke drie uur voor de boeg

Dat agent smith in LOTR als Elron de elvenkoning speelt. (niet te verwarren met L.Ron een andere 'elvenkoning')

Maar zowel de Matrix als LOTR of Starwars of Dune hebben allemaal een gelijkwaardig element in de film wat hem tenminste nog aantrekkelijk maakt.

)
Maar zowel de Matrix als LOTR of Starwars of Dune hebben allemaal een gelijkwaardig element in de film wat hem tenminste nog aantrekkelijk maakt. [/B]

De geluids effecten zijn erg goed 8o)

Origineel geplaatst door cns
........ Underworld, ........

Dit had ik dus eerder moeten lezen.....
Gisteren heb ik dus deze (nieuwe, volgens de videotheek) film gehuurd en bekeken en ik probeer deze film maar snel weer in het hoekje "niet onthouden" proppen in m'n grijze pudding.
Wat een ongelofelijk klote-verhaal en klote geacteerd. Mijn ma kan nog een geloofwaardiger weerwolf neerzetten als al die C-acteurs met hun cheape grime.
& hoewel ik toch best wel van enge tantes hou, vond ik de hoofdpersoon in deze film ook niet echt geweldig om een paar uur naar te gaan staren.

tipje: Zie je hem staan bij de videotheek -> hard doorlopen ! :(

Origineel geplaatst door d.b.1
persoonlijk vind ik dune een draak van een film
de remake dune 2000 is veel beter maar dan heb je ook een zit van een dikke drie uur voor de boeg

Dune is een zeer vette film....maar "Children of Dune" kon me niet echt boeien....

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back