Meest slechte Films ooit

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Niet te persoonlijk nemen maar vind toch tot de meeste leden geen
smaak hebben wat betreft films, een film waar je al een beetje bij moet
denken wordt al slecht bevonden.

Julia Roberts vind is niet lelijk maar als je het over acteren hebt
staat zij wel boven aan ( The Pelican Brief,Erin Brockovich )
Wat betreft Salma Hayek die kan alleen acteren met haar lichaam maar als
het op tekst aankomt vergeet het maar...

Origineel geplaatst door Digimod
Niet te persoonlijk nemen maar vind toch tot de meeste leden geen
smaak hebben wat betreft films...

Pfffrrr.....[met een utrechts accent] "Bepoal jij daaat!!!"

Als er ergens over te twisten valt is het wel smaak. Ik zie trouwens de films die jij aan draagt ook maar wegwerp hollywood films....heb ik nu wél smaak en jij niet? Nee toch, alleen een andere smaak!

Origineel geplaatst door Nolet
Pfffrrr.....[met een utrechts accent] "Bepoal jij daaat!!!"

Als er ergens over te twisten valt is het wel smaak. Ik zie trouwens de films die jij aan draagt ook maar wegwerp hollywood films....heb ik nu wél smaak en jij niet? Nee toch, alleen een andere smaak!

dus je voelt je aangesproken....:D

dus je voelt je aangesproken....:D

Neuh, maar tis toch een discussieforum. Ik dacht "laten we daar 's even op reageren, want ik ben het er niet mee eens".

Gekkerd ben ik hè! ;)

Ik wilde bij deze post ook al bijna reageren:

Over Blair Witch Project zijn al genoeg discussies geweest en het is gewoon
hoe ruimdenkend je zelf bent ingesteld om naar deze wil te kijken .

Dan gaat het jeuken in mijn vingers om even te reageren....je impliceert immers dat mensen die Blair Witch Project een baggerfilm vinden niet ruimdenkend ingesteld zijn.

Origineel geplaatst door metatron
Thanks voor de link, ook wel leuke samples.
Ja dat soort films zijn altijd vet voor samples, vooral van die goedkope mutant space invaders from texas ofzoiets science fiction films hehehe, best wel leuke geluidseffecten vandaan te halen

Neuh, maar tis toch een discussieforum. Ik dacht "laten we daar 's even op reageren, want ik ben het er niet mee eens".

Gekkerd ben ik hè! ;)

Ik wilde bij deze post ook al bijna reageren:

Dan gaat het jeuken in mijn vingers om even te reageren....je impliceert immers dat mensen die Blair Witch Project een baggerfilm vinden niet ruimdenkend ingesteld zijn.

tis toch een discussieforum. Ik dacht "laten we daar 's even op reageren...:geslaagd:

blair witch niet goed?????

alleen al het feit dat het een low budget film was maakt het al bijzonder.
Ooit eens midden in de bossen geslapen? blair witch is een cultfilm bij uitstek.

ik heb niet het gevoel dat digimod hier de betweter probeert uit te hangen.
Persoonlijk vind ik zijn opmerking vrij genuanceerd.

pfff het is zooo warm!
En dan gaan jullie ook nog pittig in discussie. Ik snap het niet.
Weet je wat ik ga doen? Ik ga lekker the brady bunch kijken, dat is pas een topfilm!
de groeten

-C-

Dan reageer ik wel ff voor je :

Blair Witch Project is een film die zo gehyped werd dat iedereen 'm wou zien....gewoon slimme marketing......
Op zich was het idee vernieuwend,maar de uitwerking was bar slecht ; het verhaal was erg voorspelbaar,niks anders dan de meeste andere b-films in het horror-genre....
Het acteerwerk was soms zo over de top dat bij mij de vergelijking met Nederlandse comedy-series bovenkwam...
Het enige waardoor deze film een plekje in de film-encyclopedie verdient is dat het een uiterst slimme marketing-strategie had.....een truc die maar 1 keer werkt,vandaar dat het vervolg ook enorm geflopt was...
Dat de film helemaal met een home-cameraatje gefilmd was is ook al vaker gebruikt.....maar waarom zo extreem bewegend ?....dat had enkel het effect dat je braakneigingen kreeg van de bewegende beelden....( jongens,zelfs goedkope cameras hebben ook Steady-shot..)....
Je moet inderdaad wel heel erg ruimdenkend zijn om deze film goed te vinden...

hehehe wat een discussie ook

ik vond blair witch wel het bekijken waard...maar de film werkt alleen maar volgens het principe "wat je zelf bedenkt is enger dan alles dat wij op het scherm kunnen tonen"...als je geen fantasie hebt werkt 't idd niet :W

ik vond 't leuk om 'm een keer te zien (een tweede keer is ontzettend saai denk ik)
ik erger me immers altijd dood aan ontzettend spannende films die compleet in elkaar zakken als je ziet wat er nou uiteindelijk zo eng had moeten zijn

Origineel geplaatst door Nightstorm
hehehe wat een discussie ook

ik vond blair witch wel het bekijken waard...maar de film werkt alleen maar volgens het principe "wat je zelf bedenkt is enger dan alles dat wij op het scherm kunnen tonen"...als je geen fantasie hebt werkt 't idd niet :W

dat is wat digimod ook bedoelde met ruimdenkend I guess.8)

Een paar weken geleden zat ik bij een vriend, die diep in de bossen van spanje woont en daar hoorde je ook van allerlei soorten geluiden. Deed me denken aan blair witch.

beetje te makkelijk hoor, om als het je smaak niet is het maar weer een hype te noemen.

Origineel geplaatst door dione
Dan reageer ik wel ff voor je :

Blair Witch Project is een film die zo gehyped werd dat iedereen 'm wou zien....gewoon slimme marketing......
Op zich was het idee vernieuwend,maar de uitwerking was bar slecht ; het verhaal was erg voorspelbaar,niks anders dan de meeste andere b-films in het horror-genre....
Het acteerwerk was soms zo over de top dat bij mij de vergelijking met Nederlandse comedy-series bovenkwam...
Het enige waardoor deze film een plekje in de film-encyclopedie verdient is dat het een uiterst slimme marketing-strategie had.....een truc die maar 1 keer werkt,vandaar dat het vervolg ook enorm geflopt was...
Dat de film helemaal met een home-cameraatje gefilmd was is ook al vaker gebruikt.....maar waarom zo extreem bewegend ?....dat had enkel het effect dat je braakneigingen kreeg van de bewegende beelden....( jongens,zelfs goedkope cameras hebben ook Steady-shot..)....
Je moet inderdaad wel heel erg ruimdenkend zijn om deze film goed te vinden...

Je haalt me de woorden uit de mond. Overhypete bagger was het.

Je haalt me de woorden uit de mond. Overhypete bagger was het.

nou jongen, als dat dan zo erg bagger voor je was ga dan effe je mond spoele op 1 van die gezellige terrasjes in onze DOM-Stad:D proost.

kijk om elke film zit wel een beetje hype en om dit meteen bagger te vinden is
wel erg kort door de bocht.

De film "Blair Witch Project" valt onder horror maar er is geen 1 druppel bloed
te zien ,deze film wijkt af van hoe mensen in het verleden films hebben gemaakt
en als je dat niet gewend bent dan kan ik begrijpen tot je dit bagger vind.
Maar misschien is het woord bagger een andere verwoording van ik begrijp deze
film niet.

Bij de première van "2001: A Space Odyssey" liepen mensen zelfs de zaal uit omdat
ze de film ook bagger vonden , en je weet nu wat voor status deze film heeft.

Het concept van die film (gejat of niet) heeft echt potentie om nu eens iets te maken waarvan je echt gaat huiveren. Voor mij was 't zo'n beetje de enige 'horrorfilm' die enig effect had.. en geen lachfilm werd.
Heeft redelijk wat indruk op me gemaakt. Vooral dat einde was best akelig en beklemmend. Als je tenminste goed in de film zat. En ik keek niet eens in de bios. Kwestie van inlevingsvermogen.

Unbreakable

Unbreakable

Een film die ik heb uitgekeken omdat ik in de bioscoop zat..
Aan het begin lijkt het nog wat, maar het spannendste aan de film was het wachten tot
er iets spannends zou gebeuren.. wat een misser :Z

Attachments

• unbreakable.jpg
    unbreakable.jpg
    14,9 KB · Bekeken: 93
Bericht door een moderator:
Offtopic geneuzel verwijderd. Ik weet dat dit een 'gedoogd' onderwerp is, maar daarom is dit nog niet de chatbox!
Kortom: blijf aub een beetje bij het onderwerp?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back