Meest slechte Films ooit

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
al de films waarin die talentloze gast gespeeld heeft die de hoofdrol speelde in 'forrest gump':bekdicht: :bekdicht:
ik ben de naam gelukkig vergeten.

Je bedoeld oscarwinaar Tom Hanks ? :geslaagd:

Origineel geplaatst door dione
Je bedoeld oscarwinaar Tom Hanks ? :geslaagd:
dat zegt ik... :z

maar erm... nog ff een prutfilm dan: KILL BILL... gad-ver-dam-me...
totaal niet realistisch en die Uma is ook niet de meest smakelijke om te zien trouwens (ook haar tegenspeelster niet)

Oh? Sinds wanneer is 'realisme' een vereiste voor een goeie film? :confused:

Origineel geplaatst door Hanz
Oh? Sinds wanneer is 'realisme' een vereiste voor een goeie film? :confused:
zeg ik ook niet... maar ik zeg wel dat ik het zeer onwaarschijnlijk vind als mevrouw daar met een zwaard in een ruimte staat en er 100 japanners op haar afstormen die ze ff met alle gemak van de wereld tot leverworst sliced...

ik heb mij niet vermaakt dus...

Kill Bill is een pastiche op een aantal bestaande filmgenres, zoals ouderwetse kung-fu films.
Als je dit niet begrijpt, slaan een heleboel elementen in de film helemaal nergens op - je mist het referentiekader. (bijv. het feit dat de genoemde actie-scene grotendeels in zwart-wit is)
Is niet erg, maar je moet een film zien zoals deze bedoeld is. Nogmaals: realisme was niet de beoogde doelstelling van Tarantino. Mis je dat vreselijk, dan zijn er voldoende leuke documentaires op National Geographic te zien...

Ander voorbeeld: Starship Troopers werd door sommigen bekrisitieerd als een vreselijke actiefilm met onderliggend dubieus wereldbeeld. Pas als je ziet dat de ironie er door Verhoeven dubbeldik op wordt gesmeerd, en dat de film eigenlijk een parodie is op glamour hollywood in relatie tot oud germaansche fascistenfilms, wordt een boel duidelijk.

om effe een leuke link te droppen; bad movies

( ik weet niet offie al gepost is, maar ik ben te lui vandaag om de hele thread door te spitten. )

Ik vond kill bill trouwens best te pruimen, maar als je echt een goeie kungfu film wil zien, en meteen ook de film waar kill bill en een groot deel van tarantino's oevre (in ieder geval visueel gezien) een rip-off van is moet je lady snowblood gaan kijken. Damn wat een film is dat.

slechtste slechte film die ik de laatste tijd gezien heb; billy madison met adam sandler. Geen commentaar nodig

beste slechte film die ik de laatste tijd gezien heb; dodgeball met ben stiller. Echt ziek. Bijvoorbeeld het spandoek boven de dodgeball-court waarop staat 'go balls deep!!' Het gaat maar door in die film. Of nog een leuke quote; Het meisje dat met een vies gezicht zegt "i just threw up in my mouth a little bit" als ben stiller een van zijn smerige versiertruuks heeft uitgeprobeert.

Kill Bill is een pastiche op een aantal bestaande filmgenres, zoals ouderwetse kung-fu films.
Als je dit niet begrijpt, slaan een heleboel elementen in de film helemaal nergens op - je mist het referentiekader. (bijv. het feit dat de genoemde actie-scene grotendeels in zwart-wit is)
Is niet erg, maar je moet een film zien zoals deze bedoeld is. Nogmaals: realisme was niet de beoogde doelstelling van Tarantino. Mis je dat vreselijk, dan zijn er voldoende leuke documentaires op National Geographic te zien...

Maar deel2 was echt wel een aanfluiting.

Blablaabla... teveel materiaal voor 1 film... blablabla.
Had er maar 1 film van gemaakt, dan was het misschien nog wat geworden. Geldklopperij! :bekdicht:

Als je dit niet begrijpt, slaan een heleboel elementen in de film helemaal nergens op
kung fu... erm ik vond het ook wel erg veel weg hebben van die schreeuwerige, met geweld overladen, japanse cartoons
(zoals dragonball Z endergelijke) wat ook al totaal niet my cup of tea is...!

Origineel geplaatst door OnAcid

Had er maar 1 film van gemaakt, dan was het misschien nog wat geworden. Geldklopperij! :bekdicht:
thanks for tha tip Acid... ging hem so wie so toch al niet kijken nutuulk...

Origineel geplaatst door OnAcid

deel 2 is juist cool...ik hou er wel van als de tijd wordt genomen om een goed verhaal te vertellen.....zeker als het filmisch zo goed wordt gedaan als Tarantino dat doet...vreemde personages,vervreemdende landschappen,rare plotwendingen.....beter dan al die standaard meuk die je veel te veel ziet...

waar ik me tegenwoordig wel aan erger in films is dat er veel special fx met computer gedaan worden,maar dat je dat ook duidelijk ziet....bijv. in de laatste Star Wars films...echt irritant...

Origineel geplaatst door dione
waar ik me tegenwoordig wel aan erger in films is dat er veel special fx met computer gedaan worden,maar dat je dat ook duidelijk ziet....bijv. in de laatste Star Wars films...echt irritant...
hoe wil je het dan zien? dat het echt 'echt' is? erm... hoe nep is bijv. niet als de termintor (uit deel 1) weer uit die vlammen zee opstaat... dat vonden we toen toch ook goed of niet dan?

Origineel geplaatst door 6 trak
hoe wil je het dan zien? dat het echt 'echt' is? erm... hoe nep is bijv. niet als de termintor (uit deel 1) weer uit die vlammen zee opstaat... dat vonden we toen toch ook goed of niet dan?

volgens mij begrijp je niet helemaal wat ik bedoel....
ik bedoel bijv. bepaalde scenes waar je mensen door een stad of landschap ziet lopen en dat je dan duidelijk ziet dat het animatie is....of ruimteschepen die zo strak en glad zijn dat het er niet meer authentiek uit ziet...
in de oude Star Wars maakten ze veel meer gebruik van schaalmodellen en zo,ziet er op de 1 of andere manier toch 'echter' uit...

Origineel geplaatst door 6 trak
authentiek... hoe weet jij dat...?
heb jij wel eens een echt ruimteschip gezien dan? wie zegt dat ze er dan niet 'zo' uit zouden kunnen zien?

ik zie hier regelmatig een ruimteschip voorbijkomen....en ik ben al heel vaak mee geweest op verre ruimtereizen....

zo...nou jij weer...

er zijn ook best wat films die zo slecht zijn dat ze daardoor grappig zijn (bedoeld of niet)
ik heb wel moeten lachen om Hellraiser en Evil Dead bijv. maar misschien ligt dat aan mij :D

Origineel geplaatst door Bahamut
er zijn ook best wat films die zo slecht zijn dat ze daardoor grappig zijn (bedoeld of niet)
ik heb wel moeten lachen om Hellraiser en Evil Dead bijv. maar misschien ligt dat aan mij :D
Braindead :halleluja

Die is zo over the top, zo smerig, zo nep...maar dat maakt 'm ontzettend leuk :D

Hellraiser vind ik een ander verhaal, die nare sfeer spreekt me wel aan, maar de horror doet me verder niet echt wat en grappig wordt 't ook niet.

Krijg een beetje het idee dat elke film die maar iets gehypt is meteen als slecht wordt bevonden. Zonde want persoonlijk vond ik de matrix(zelfs deel 2 en 3) wel een gave films. Het verhaal was orgineel de uitwerking(het veel nageaapte camera werk en bullet effect) helemaal en de muziek was goed. En voor de rest moet je bij een actie film niet een te diepzinnig verhaal hebben anders wordt het een warboel. En een acite film moet wel een actie film blijven.

Titanic was wel goed maar ja je moet het zo zien dat Hollywood moet verkopen dus moet je er een romantisch verhaal in verweven omdat je anders niks verkoopt. Dit wil niet zeggen dat elke film met een romantisch verhaal goed is maar er zijn vast wel slechtere films dan deze.

Voor de rest wil ik nog een zeer goede productie van nederlandse bodem toevoegen.
Lek echt een top film. Acteer werk is goed camera werk is goed. Komt zeer realistisch over, en dat is toch wel een pre bij een politie film.

Braindead is gewoon zo slecht dat hij goed is ,subliem :D
Je ziet duidelijk dat bij het gevecht met die priester op het kerkhof de film zich zelf niet meer serieus neemt. En de mensen die hem hebben gezien weten wat ik bedoel. :D

Blairwitch was een zeer orginele film niet qua verhaal, maar gewoon het feit dat het totaal anders was dan de Hollywood producties.

Heb zelf best wel wat films gezien sommige slecht sommige goed.

Vond zelf Moonraker van Bond een erg zwakke film die helemaal nergens over ging. Alhoewel het wel de bond formule had was het idee van de ruimte toch niet ech goed. Zwak uitgewerkt en Roger more was niet de Bond die die in andere films wel was. Maar het blijft een Bond en dat maakt het toch wel weer leuk om te kijken.

Want geen enkele film is echt slecht er zit altijd wel iets in waarom je om kan lachen, op kan zeiken enz.
Tis maar net wat je wilt zien. Bedoel zo is het ook met muziek soms wil je drum and bass luisteren en soms ook Jazz.

Dat wil niet zeggen dat ik van alle films hou maar die kijk ik dan gewoon niet. Kijk alleen maar wat mijn aanspreekt of waar ik zin in heb om naar te kijken. Bedoel Tomb Raider is dan geen hoogstaande productie hij kijkt wel lekker weg. En das opzich ook een kwaliteit.
En net als met de Lord of the Rings films deze werden veelal bekritiseerd omdat ze niet genoeg het verhaal zouden volgen maar even realistisch gezien was dat natuurlijk onmogelijk. Daarnaast heeft iedereen die boeken leest een bepaald beeld van dat boek. En dat maakt het moeilijk om een boek te verfilmen.
De muziek was trouwens wel TOP bij deze film maar ook weer het is maar net waar je van houdt.

Dus we kunnen hier alleen maar praten over het verschil van smaak en niet per defenitie zeggen of die film nou goed of slecht was. Tuurlijk zijn er een aantal films die veel mensen slecht/niet leuk/vaag ect. vinden maar dan kan ik alleen maar zeggen kijk het niet. OF als je hem kijkt probeer dan niet naar de gebreken van de film te kijken maar naar de dingen die het weer leuk/leuker/minder saai etc. maken.
Hoge verwachtingen bij een film zijn naar mijn idee altijd slecht omdat deze vaak gevormd zijn door de media/vrienden/kennisen ect. en dus niet helemaal eerlijk zijn ten opzichte van de film.

Kortom geen gezeik iedereen rijk. Je mag natuurlijk wel opbouwende kritiek hebben, maar ja das logisch :D

Het zal wel allemaal een beetje diepzinning klinken en "fouten" van film producenten goed praten maar ja zei moeten ook leren. En ja ik ben een positievo

The Cube vind ik echt een bagger film, gebeurd werkelijk waar helemaal niks in die film, opzich de geluiden op de achtergrond zijn wel zwaar cool

Origineel geplaatst door Bass Bizarre
The Cube vind ik echt een bagger film, gebeurd werkelijk waar helemaal niks in die film, opzich de geluiden op de achtergrond zijn wel zwaar cool
En dat vond ik nou juist een van de betere films van de afgelopen jaren...

gisteren waren toch wel 2 van de slechtste films allertijden achter elkaar op de buis...
Streetfighter en Bio-dome :r :r :r :r :r

ja idd alle realistische shots met cg beelden in gemixt neemt de kwaliteit v e film al serieus naar beneden. Ik kan er echt ni tegen.. Als jet niet ziet, zie jet niet natuurlijk.. Dus dan maakt het me ni uit.
Ik zag onlangs I, robot en daar kan het dan weer wel omdat daar vrijwel alles, behalve Fresh Will en wat decors en mede personages, computerbeelden zijn.
Maar bv een nep-explosie tijdens een echte scene.. :r
De making of the Bourne supremecy moet je maar eens zien. Best cool! 8)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back