Krijg een beetje het idee dat elke film die maar iets gehypt is meteen als slecht wordt bevonden. Zonde want persoonlijk vond ik de matrix(zelfs deel 2 en 3) wel een gave films. Het verhaal was orgineel de uitwerking(het veel nageaapte camera werk en bullet effect) helemaal en de muziek was goed. En voor de rest moet je bij een actie film niet een te diepzinnig verhaal hebben anders wordt het een warboel. En een acite film moet wel een actie film blijven.
Titanic was wel goed maar ja je moet het zo zien dat Hollywood moet verkopen dus moet je er een romantisch verhaal in verweven omdat je anders niks verkoopt. Dit wil niet zeggen dat elke film met een romantisch verhaal goed is maar er zijn vast wel slechtere films dan deze.
Voor de rest wil ik nog een zeer goede productie van nederlandse bodem toevoegen.
Lek echt een top film. Acteer werk is goed camera werk is goed. Komt zeer realistisch over, en dat is toch wel een pre bij een politie film.
Braindead is gewoon zo slecht dat hij goed is ,subliem

Je ziet duidelijk dat bij het gevecht met die priester op het kerkhof de film zich zelf niet meer serieus neemt. En de mensen die hem hebben gezien weten wat ik bedoel.
Blairwitch was een zeer orginele film niet qua verhaal, maar gewoon het feit dat het totaal anders was dan de Hollywood producties.
Heb zelf best wel wat films gezien sommige slecht sommige goed.
Vond zelf Moonraker van Bond een erg zwakke film die helemaal nergens over ging. Alhoewel het wel de bond formule had was het idee van de ruimte toch niet ech goed. Zwak uitgewerkt en Roger more was niet de Bond die die in andere films wel was. Maar het blijft een Bond en dat maakt het toch wel weer leuk om te kijken.
Want geen enkele film is echt slecht er zit altijd wel iets in waarom je om kan lachen, op kan zeiken enz.
Tis maar net wat je wilt zien. Bedoel zo is het ook met muziek soms wil je drum and bass luisteren en soms ook Jazz.
Dat wil niet zeggen dat ik van alle films hou maar die kijk ik dan gewoon niet. Kijk alleen maar wat mijn aanspreekt of waar ik zin in heb om naar te kijken. Bedoel Tomb Raider is dan geen hoogstaande productie hij kijkt wel lekker weg. En das opzich ook een kwaliteit.
En net als met de Lord of the Rings films deze werden veelal bekritiseerd omdat ze niet genoeg het verhaal zouden volgen maar even realistisch gezien was dat natuurlijk onmogelijk. Daarnaast heeft iedereen die boeken leest een bepaald beeld van dat boek. En dat maakt het moeilijk om een boek te verfilmen.
De muziek was trouwens wel TOP bij deze film maar ook weer het is maar net waar je van houdt.
Dus we kunnen hier alleen maar praten over het verschil van smaak en niet per defenitie zeggen of die film nou goed of slecht was. Tuurlijk zijn er een aantal films die veel mensen slecht/niet leuk/vaag ect. vinden maar dan kan ik alleen maar zeggen kijk het niet. OF als je hem kijkt probeer dan niet naar de gebreken van de film te kijken maar naar de dingen die het weer leuk/leuker/minder saai etc. maken.
Hoge verwachtingen bij een film zijn naar mijn idee altijd slecht omdat deze vaak gevormd zijn door de media/vrienden/kennisen ect. en dus niet helemaal eerlijk zijn ten opzichte van de film.
Kortom geen gezeik iedereen rijk. Je mag natuurlijk wel opbouwende kritiek hebben, maar ja das logisch
Het zal wel allemaal een beetje diepzinning klinken en "fouten" van film producenten goed praten maar ja zei moeten ook leren. En ja ik ben een positievo