Meest slechte Films ooit

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Troll2,
Crank 2 (Crank 1 vond ik kicken, maar Crank 2 die zuigt gewoon!)
I Got The Hook Up (Stomme Low Budget Film Met Stomme Humor!)
Son Of Godzilla (Braakneigingen)
Natuurlijk blijft de slechte filmindustrie steigen, maarja, ik kan ze niet allemaal opnoemen!
Btw, ik dacht dat dit een SYNTHforum was.
Mvg,
Head Destructor

Ik weet nog een paar btw,
Maximum Overdrive (grappig en leuk begin, er zitten wel ''grappige'' stukjes in maar, pff, kom op -__-)
Potergeist 1 (niet slecht hoor maar meeste mensen vinden hem HEEL ENG, ik denk dat ik nog nooit zo heb gelachen bij een film.....oke,oke, bij drag me to hell moest ik ook wel heel hard lachen!)
Bride of Chucky (ik ben er fan van geweest....maar das wel heel lang geleden, als ik nu kijk denk ik jezus wat een slechte films, ze zijn geinig hoor maar....jezus :P)
Seed of Chucky (best goede special effects maar, kom op)
Terminator: Salvation
Hellraiser ( De meeste films zuigen gewoon van hellraiser! )
Resident Evil (zowat alle films... wat slecht!)
Saw1 (beetje akelige film en nogal flauw -__-)
Halloween 2 (...Ik denk dat je weet waarom!)
Nou, dat waren even de best wel zuigfilms :P
grtz,

Ik weet nog een paar btw,
Maximum Overdrive (grappig en leuk begin, er zitten wel ''grappige'' stukjes in maar, pff, kom op -__-)
Potergeist 1 (niet slecht hoor maar meeste mensen vinden hem HEEL ENG, ik denk dat ik nog nooit zo heb gelachen bij een film.....oke,oke, bij drag me to hell moest ik ook wel heel hard lachen!)
Bride of Chucky (ik ben er fan van geweest....maar das wel heel lang geleden, als ik nu kijk denk ik jezus wat een slechte films, ze zijn geinig hoor maar....jezus :P)
Seed of Chucky (best goede special effects maar, kom op)
Hellraiser ( De meeste films zuigen gewoon van hellraiser! )
Resident Evil (zowat alle films... wat slecht!)
Saw1 (beetje akelige film en nogal flauw -__-)
Halloween 2 (...Ik denk dat je weet waarom!)
Nou, dat waren even de best wel zuigfilms :P
grtz,

Hmmmm volgens mij hou je gewoon niet van horror.....Poltergeist en Hellraiser als slecht betitelen......wtf.
In horror gaat het niet om het verhaal maar meer om de effecten etc. maar kennelijk begrijp jij dat niet......waarschijnlijk een gebrek aan fantasie ofzo.
Als je een verhaal wilt moet je een goeie drama ofzo nemen, past meer bij je aangezien je mening ook een drama is.

HELEMAAL met je eens!!!

Terminator Salvation is een regelrechte SCHANDE voor de Terminator Reeks, het heeft NIETS te maken met de Terminator. SLECHT acteerwerk. KUT acteurs die gewoon dood moeten! KUT script. Alles is compleet helemaal KUT en de regisseur ervan zou zichzelf stilzwijgend van het leven moeten beroven, zodat wij geen last meer hebben van zijn BAGGER!!!

Als er hier een topic zou zijn genaamd: "De maak bewust een kutfilm contest", dan zou ik spontaan Terminator Salvation maken!!!

Rare naam ook:

"Beëindiger: De Kwijling"

Dan ga ik nog liever naar "Fledermausmann kehrt Zurück" als ik het puur op de naam zou moeten uitkiezen :erm:

Ik snap persoonlijk niet waarom A Clockwork Orange zo goed gevonden wordt.. :?
Alleen de muziek was wel OK, synths enzo

Niet dat ik terminator zo goed vond maar Bale en Wortington vond ik verre van slecht... T was meer het slechte script dat de film niet boeiend maakte.

En bikkel, uit welk woordenboek heb jij de ''kwijling'' als vertaling van Salvation? Die is volgens mij aan revisie toe...

Never die alone,
Jezus wat was die slecht, slap verhaal, egt zo'n "ik wil scarface namaken maar kan het toch niet betalen film" XD

De aller slechtste film die ik me nog kan heugen, en die hier eigenlijk ook GOED op zn plek is, is denk ik toch wel INTERSTELLA 5555, van (inderdaad) DAFT PUNK !

Het is niet echt een film eigenlijk, meer een grote lange clip, maar dan een hele slechte !

haha jimmy films als ozone: attack of the redneck mutants
en meat market beaten interstella 5555 ech wel

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back