Meest slechte Films ooit

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
bij de blokker was een tijdje geleden een actie 5 films voor €5
't was zonde voor die 5 euro:(

- Serdar aka Turkish Rambo (youtube t maar haha, die bazookas en de spieren van turkish Rambo zijn cult)
- Prime Risk (bank beroven met een keyboard, taperecorders en imitatiebankpasjes om je vliegles te betalen en ondertussen de KGB en FBI in je nek te krijgen)
- Grease - kutmuziek, waarom gaan alle vrouwen altijd meezingen en klappen met die ellende

Met een Apple Notebook inloggen op het alien moederschip? Belachelijke film.

:dubbel:

Mars Attacks was beter

mars attacks was een megafillum, wie was diezanger waarmee ze de aliens omzeep hielpen?
en bij independens day dacht ik, ze installeren gewoon een windowsupgrade op het alien moederschip, that should mess up things really bad............
\:mega:

return of the killer tomatoes.
was de enige die hem kon afkijken

The day the earth stood still, de remake die nu in de bioscoop draait.

Een ongelooflijk afgezaagde standaard Hollywood-blockbusterfilm. Schandalig dat er met zo'n budget zulke slechte films gemaakt kunnen worden, met hele goedkope special effects. En Keanu Reeves bewijst maar weer eens dat hij een hele matige acteur is. Ben ik er toch weer ingetrapt... de trailer zag er best leuk uit namelijk.

:r
LOL. Die film is zo slecht dat ik niet eens meer weet hoe die ging. Sorry, ik heb van deze een gedownloade versie gezien, :bekdicht:. Moet 'm weer eens gaan kijken van hoe die ging.

Slechte film die ik laatst gezien heb: "Angels and demons". Eigelijk nog slechter als "The Da Vinci code".

independence day
geen doorkomen aan, hoe krijgen die gasten het toch voor mekaar.
zoveel miljoenen uitgeven aan zo'n klotefilm, en dan met zo'n bedroevend resultaat komen.
de 10tallen reclameblokjes tussendoor hadden meer kwaliteit en een beter verhaal.
en dan die waardeloze mislukte heldenmuziek eronder, met trompetten en missionarissamples:bekdicht:
sjeesuz, hoe is het mogelijk, wat een bagger.................
:biertje:

Dus er zijn echt nog mensen die tv kijken,.. bizar!! Dacht dat die uitgestorven waren!!!

Dus er zijn echt nog mensen die tv kijken,.. bizar!! Dacht dat die uitgestorven waren!!!

was voor het eerst sinds jaren, en ben gelijk ook weer genezen voor de komende 5 jaar.
er is namelijk niet naar te kijken, behalve misschien met een ernstige hersen beschadiging.
:biertje:

/
.

was voor het eerst sinds jaren, en ben gelijk ook weer genezen voor de komende 5 jaar.
er is namelijk niet naar te kijken, behalve misschien met een ernstige hersen beschadiging.:biertje:

/
.

Nou die krijg je hier wel op Sf als je er lang genoeg rond hangt......

Nog even over dat indep:rdance day......die straal waarmee die aliens alles verwoesten...daar vliegt die aan het eind gewoon met zijn F16 in, die bil smid....:stupid

da ken tog nie:confused:

En oja ik heb echt al meerdere films in me leven uitgezet....ze zijn zo slecht dat ik de titels gewoonweg niet opsla....is gewoon zonde van opslagruimte......het telefoonnummer van mijn opa en oma weet ik ook nog uit mijn hoofd en die zijn beide al meer dan 20 jaar dood.:confused:

Laatst gewijzigd:

Jazeker! En vanavond komt "Frankenfish" op TV....dat wordt dus
kijkuuh!!!

(alleen die titel al.....ben benieuwd of hij straks in deze draad nog terug komt :D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back