Meest slechte Films ooit

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door fuse
Dat agent smith in LOTR als Elron de elvenkoning speelt. (niet te verwarren met L.Ron een andere 'elvenkoning')

Deze zelfde acteur speelt ook een travestiet in priscilla, queen of the desert. Dat vind ik trouwens een goeie film met overtuigende personages en een stevige dosis foute humor.

-C-

... die film waarin één of andere griezelige clown de hordes zó weet te bespelen dat hij voor de tweede keer de baas van het hele land, néé de héle wereld mag spelen.

Oh nee. Dat was geen film... :stupid

Hanz trekt de dekens over zijn hoofd. Maak me maar wakker over een paar jaar.

Alles met die kale mongool: Vin diesel

Hellboy

Zeg maar, bijna alle films die het laatste jaar zijn uitgekomen, op een enkeling na. (zoalsbijv. butterfly effect: erg leuke film!)

Nee, de film wereld is behoorlijk crap tegenwoordig, waar blijven de goeie films toch??

Origineel geplaatst door dsil
Alles met die kale mongool: Vin diesel

Niet akkoord: "Pitch Black" vond ik nog best te pruimen, en het vervolg daarop dat onlangs in de zalen was, "The Chronicles of Riddick" (niet gezien) zou nog een stuk beter zijn.

Maar het blijft een kale mongool :D

Origineel geplaatst door trash
Bill en ted

Zo fout dattie leuk is.

Het is tegenwoordig zelfs zo erg dat de gemiddelde Hollywood B film zou fout is dattie toch leuk is. Als Roy Scheider er in voorkomt is hij bij voorbaat al zwaar B maar de slapstick maakt een boeld goed.

En The butterfly effect is dus een perfecte film. Het geeft gewoon precies aan wat er bedoeld wordt. Het plot is gewoon een uitwerking van het feit dat de wereld beter af is zonder Aston Kusher. Perfect gewoon!

Origineel geplaatst door Hanz
... die film waarin één of andere griezelige clown de hordes zó weet te bespelen dat hij voor de tweede keer de baas van het hele land, néé de héle wereld mag spelen.

Oh nee. Dat was geen film... :stupid

Hanz trekt de dekens over zijn hoofd. Maak me maar wakker over een paar jaar.
god bless Hanzerica 8o)

Eigenlijk is 'Triumpf des Willen' van wijlen mevrouw Riefenstahl best wel slecht.

Flashdance was ook wel slecht. Bleek dat de danseres van die film eigenlijk zelf helemaal niet kon dansen. Ook slecht als je dansrol door een vent wordt gedaan.

Lambada de film is een nog grotere ramp overigens. Een poging om met een slap aftreksel van Dirty Dancing nog op een zomerhitje te cashen.

Plan 9 From Outer Space. Als op dag 2 van het filmen een van je hoofdrolspelers de pijp uit gaat en je het moet doen met een vervanger die iedere scene een cape voor z'n gezicht houdt.
Lijkt wel wat op The Crow eigenlijk. Maar dan deden ze het met een computer animatie. Vreemd genoeg ging hij in die film ook dood en kwam weer tot leven als geest. Ethisch gezien ook niet al te best dus.

red lined, een of andere bout dvd voor 2,99 ergens uit een bak gegraaid, dacht dat het beetje filmpie met pimpie streetrace cars was. bleek australische tv productie ofzow

al de films waarin die talentloze gast gespeeld heeft die de hoofdrol speelde in 'forrest gump':bekdicht: :bekdicht:
ik ben de naam gelukkig vergeten.
En kunstfilms zuigen ook.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back