Meest slechte Films ooit

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
48m.jpg

Wat een held is het toch. :D

http://atomfilms.shockwave.com/af/content/seagal1_old_man
http://atomfilms.shockwave.com/af/content/seagal2_burger_down
http://atomfilms.shockwave.com/af/content/seagal3_final_conflict

Origineel geplaatst door 6 trak
kung fu... erm ik vond het ook wel erg veel weg hebben van die schreeuwerige, met geweld overladen, japanse cartoons
(zoals dragonball Z endergelijke) wat ook al totaal niet my cup of tea is...!

....

Ja dat was inderdaad de bedoeling van Tarantino. Een kungfu flick in manga style.

Slechtse film vd afgelopen tijd: "King Arthur" ... =( Dat hadden ze nu toch wel anders kunnen aanpakken. Een dikke nul!

vooral de schaars geklede vrouwmensen, en belachelijk lang uitgerokken spanning voor het finale gevecht.

De schaargeklede vrouw(en) was het hoogtepunt vd film! :{ En Merlin the Wizard (Merlijn de Tovenaar die er 2 seconden inkwam :D ) was ook best grappig met zen toverstok :D

paar weken geleden Spiderman 2 gezien.. ... Wat een takkefilm is dat zeg..

Wat een nerd is die gozer.. ik werd echt helemaal agressief van dat binnenvetten..:r :r :r

VOLLE MAAN

Iedereen doe een accent, maar toch niet. Halverwege een zin ga je van naaap twents naar abn. het verhaal zuigt, de regisseur zuigt, die hippe akteurs zuigen

Attachments

• 15346.jpg.jpg
    15346.jpg.jpg
    11,1 KB · Bekeken: 97
ik vindt niet zozeer een film slecht , maar eerder alle oude slechte B movies (BIJNA allemaal)

als er een wagen met piepende banden over een zandpad rijdt
net zoals je op de duitse tv vertaalde westerns hoort (slaat echt nergens op)
staan ze in een saloon zegt de en tegen de ander ich schiesse du durgmitten
da klinkt niet

wtf staat ineens dj fuse met een stofzuiger boven mijn kop

Tijdje terug The Delta Force met Chuck Norris gekeken uit verveling. Aardig wat gelachen... vooral dat foute muziekje telkens en dat shot van Chuck op z'n motor bij zonsondergang... jup er zitten een paar ultiem foute momenten in die film. Geweldig. En zo vreselijk patriotistisch dat je er kotsmisselijk van wordt.

Hij is al genoemd, maar......Exorcist 2 (the Heretic). Wat is dat een fantasieloos vervolg zeg; er zit geen verhaal in en alle "enge" scenes zijn gewoon ingeplakte stukjes uit het eerste deel. Ik vond het nogal een tegenvaller aangezien deel 1 voor mij een van de betere horrorfilms is (maar Evil Dead staat nog steeds bovenaan - ook weer deel 1 dan he?)

The sixth sense.
Meest populaire Bruce Willis film, immens wereldwijd kassucces, maar na nog geen 20 min. wist ik mijn vrouw al te zeggen hoe het zou eindigen - en 'k was er helaas dan nog recht op ook... Yak... :kont:

Ben zelf een grote friends freak en heb alles thuis. Na weet ik veel hoeveel jaar nog steeds erg leuk om (telkens) weer te zien. :D

Heb net het eerste seizoen van joey gezien en ontdanks de kritieken van anderen vind ik dat het na een paar afleveringen best wel te doen is. Je kan het natuurlijk nooit vergelijken met friends en het is inderdaad wat simpel.

Om maar weer eens een slechte film te noemen:

The Immortals, echt diep triest.

Iemand wel eens 'the avengers' gezien. Nee......., houden zo. Het verhaal is niet boeiend en voor de rest een ietwat mislukte James Bond omgeving.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back