FFWD, ook al niet meer...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door D-mike-E
Dus dat deze gasten hardhandig van een feest verwijderd worden juich ik alleen maar toe. Eigenlijk had de politie dat moeten doen.

Precies. De wouten hadden het moeten doen, maar doen het niet. Dan de hooli's maar...

Origineel geplaatst door Arv
waarom krijg ik toch weer het gevoel dat iedereen denkt dat "het er nou eenmaal bij hoort" etc.. bah

Je zou een scheiding moeten aanbrengen tussen wat men graag zou willen en wat de realiteit is...

Het is dus ook geen mooie conclusie ofzo. Ik zie het liever natuurlijk niet, maar de waarheid is gewoon dat als je een paar 1000 man op een hoop veegt er zeker geknokt gaat worden. Dat is jammergenoeg de aard van het beestje genaamd "mens".

Het komt zo vaak voor dat ik denk dat het inderdaad "erbij hoort"....sad but true.

Laten we ook niet vergeten dat die nazi's waar het om gaat het uitermate stoer vinden om ipv een beetje normaal bij die kar te dansen continue lomp te pogoen en daarmee dus velen anderen irriteren. Dat was ook bij deze jongen op de foto het geval want op een ander forum kun je lezen dat er aardig wat mensen hem herkennen vanwege zijn irritante gedrag op de FFWD.

Nadeel van een knokpartij vandaag de dag is dat er 10 vechten en 3000 komen kijken. Daar krijgt de ME natuurlijk flink stress van en dan vliegt de vlam in de pan. Ik heb dit jaar al aardig wat festivals meegemaakt waar het mis ging en de beveiliging 15 min of langer geen grip op de situatie krijgt omdat iedereen zo nodig moet kijken en het daardoor lijkt of er honderden mensen aan het knokken zijn terwijl het meestal om slechts enkele raddraaiers gaat.

Ik voel zelf altijd prima aan waar de sfeer gespannen is en daar zul je mij niet vinden. Ga ik gewoon lekker ergens anders staan en heb een top dag. :)

Origineel geplaatst door oozi
:confused: ....en vindt jij jezelf dan beter dan hen?!

Neen, ik vind mezelf dan niet beter. Ik vind mezelf eigenlijk nooit beter dan iemand...meestal slechter eigenlijk...maar dat is mijn minderwaardigheidscomplex waar ik je verder niet mee lastig zal vallen...

Genoeg over mij, terug naar de topic!!!

Origineel geplaatst door oozi
:confused: ....en vindt jij jezelf dan beter dan hen?!

Is wel niet aan mijn adres gericht, maar...

Ja, ik voel mijzelf beter dan iedereen die denkt dat een bepaald ras uitgeroeid moet worden omdat ze slechter (of beter) dan hen zijn. En dat vervolgens ook nog eens openlijk gaat lopen verkondigen.

Of wil je nu gaan lopen verkondigen dat nazi's niet slechter zijn dan de gemiddelde mede-mens?

(en nazisme heeft niets van doen met een kritische blik naar allochtonen... ze zijn gewoon gestoord!)

Bericht door een moderator:
Gaarne geen politieke discussie op dit forum, hoe duidelijk de kaarten ook liggen.

Origineel geplaatst door Hanz
Bericht door een moderator:
Gaarne geen politieke discussie op dit forum, hoe duidelijk de kaarten ook liggen.

Sorry Hanz, maar dit is toch geen politieke discussie??

Het gaat er hier nu om wie de aanstichter was op dit FEEST. Er wordt in de media weer gelijk geroepen dat het Feyenoord-hoolies waren die de ME aanvielen. De reden wordt echter niet genoemd omdat men geen onderzoek gedaan heeft maar liever gelijk een vette kop op de voorpagina knalt.

Daar word ik soms gewoon moe van.

Daarnaast hebben die nazi's niets met politiek te maken. Althans, gelukkig niet in ons land.

hooligans zijn ook nazis.......allemaal 1 pot smerig nat

Origineel geplaatst door olafmol

Ja, dat vergelijk was echt nodig en draagt ook echt bij aan deze discussie. Oh ja, vooral ook erg logisch...

Origineel geplaatst door olafmol

Maar als het er op aan komt kies ik voor de hooli's en niet voor de nazi's. En wat was die oude spreuk ookalweer..."de vijand van mijn vijand is mijn vriend".

Ach, ik ben er niet op uit om hooligans hier te verdedigen maar men moet geen onzin uit gaan kramen alleen maar omdat de krant roept dat het Feyenoord-supporters waren. Lekker makkelijk Rotterdam + Rellen = Feyenoord-supporter.

Nou nou... klasse journalistiek hoor!

Als je roept dat een hooligan een vechtersbaas is heb je gelijk, ook al gaat deze hele discussie daar neit over. Maar ga ze nu geen nazi's noemen, want dan geef je blijk van dat je totaal niet weet waar je over praat en liever lekker makkelijk iemand een stempel opdrukt.

Origineel geplaatst door D-mike-E
Ach, ik ben er niet op uit om hooligans hier te verdedigen maar men moet geen onzin uit gaan kramen alleen maar omdat de krant roept dat het Feyenoord-supporters waren. Lekker makkelijk Rotterdam + Rellen = Feyenoord-supporter.

Nou nou... klasse journalistiek hoor!

Als je roept dat een hooligan een vechtersbaas is heb je gelijk, ook al gaat deze hele discussie daar neit over. Maar ga ze nu geen nazi's noemen, want dan geef je blijk van dat je totaal niet weet waar je over praat en liever lekker makkelijk iemand een stempel opdrukt.

ach hou toch op man, mijn broertje is jaren zo'n mongole hooligan geweest....die gasten hebben er totaal geen problemen mee om iemand in mekaar te rossen omdat ie voor de "verkeerde" voetbalclub is, of hun in de weg loopt...... nou hoeveel bewijs wil je nog meer van een uiterst agressieve intolerante houding.........bij nazis gaat het alleen niet om verkeerde voetbalclubs maar om verkeerde huidskleur, ras of sexuele voorkeur....hellend vlak zeg ik je

nolet, ik ga je niet helpen als er een ajax-hooligan jou inmekaar wil rossen omdat ie erachter komt dat je uit Utrecht komt :duivels:

ohsorrie, OT ;)

Naast het "bewuste" relletje waren er rondom de club-x wagen continu vechtpartijtjes waarbij niet werd ingegrepen.

Origineel geplaatst door sten
Naast het "bewuste" relletje waren er rondom de club-x wagen continu vechtpartijtjes waarbij niet werd ingegrepen.
En nu wordt er hier wel ingegrepen. Mocht iemand nog iets synth gerelateerd te melden hebben zonder mensen of doelgroepen omhoog te hemelen of omlaag te schoppen ( of met meer dan alleen een stoer plaatje! ) dan kan ie een nieuwe thread beginnen.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back