Lowlands

Origineel geplaatst door C738
Miss Kittin is op zich wel cool, maar luister maar eens een CD van dr. Na 3 nummers ben ik dat zeurderige nasale stemmetje van haar behoorlijk zat. Wie denk ze wel niet dat ze is?! Anne Clark???
-C-

ze doet alleen vocalen, de rest is die hackerboy.

Re: Re: Nog mensen naar Lowlands geweest?

Re: Re: Nog mensen naar Lowlands geweest?

Origineel geplaatst door sander
Ik het 2de uur bijna helemaal gehoord. Goeie platen. Vooral dat ene kraftwerk nummer!
Maar had jij geen last van het geluid??? Er was een vertraging tussen de speakers voor en achter in de zaal, dus
het klonk de hele tijd of ie niet kon mixen. Ook danste het niet zo relax. Later toen we ff voorin gingen kijken, viel dat niet meer op.

ik stond eerst helemaal vooraan en later een paar meter terug dus daar had je er niet zo'n last van. Als je naar achteren liep kreeg je idd wel een raar effect. Ik dacht eigenlijk dat het vertraagde reflectie van het geluid was of zo.

Re: Re: Re: Nog mensen naar Lowlands geweest?

Re: Re: Re: Nog mensen naar Lowlands geweest?

Jaa die vertraging dat was inderdaad extreem. Buiten klonk het oke, helemaal vooraan ook, maar in het midden goeiendag dan.. Een bassdrum klonk meer als koedoenk...

HEY
ik geloof dat ik trouwens iemand van SF gezien heb op lowlands:
Ik ben even de naam kwijt, maar diegene had bij de ingang een zwart shirt aan met zijn eigen nickname erop: deze nickname bestond uit twee onderdelen kan ik mij herinneren (bv trackzero), hij had geloof ik blond haar..
hmmm
damn
achja, iemand die zich aangesproken voelt?

Okee Q is alweer een tijdje terug en lekker druk met foto's te plaatsen.

gezien:
Bloodhound Gang: 'tis geen muziek mensen maar commedy, onthoud dat en je vind het leuk.
Chemical Brothers: weer steengoed, stond lekker vooraan (wat zegt u?)
Drop Kick Murphys: For Boston! en nergens anders voor. Heerlijk rammen
Faithless: Tja, altijd goed. verbaast me elke keer weer hoe het publiek mee gaat
Floggin'molly: Zag ze nu voor het eerst op een groot festival, erg goed. Blijft stiekem 1 van mijn favo bands.
Heideroosjes: Al tig keer gezien maar altijd weer onderhoudend
Novastar, was lekker om mee te beginnen. Verdient toch meer een avond voorstelling als op Werchter.
Soulwax: vond het maar een matig optreden. Wel vintage synths op het podium maar geen ouderwets gevoel.. jammer..
The Darkness: fuck wat fout. Lijken rechtstreeks uit spinal tap te zijn weggelopen met een Queen DNA toevoeging
The Hives: Zweedsche recht toe recht aan R'n'R spetterde van het podium. Heerlijke arrogantie
The White Stripes: Niet het strakste concert ever maar wel een memorabele. Jack was heerlijk op dreef
Velvet Revolver: OMG! Hoeveel cliché rock kan een mens hebben. Sterke band maar niet mijn kop thee.
dEUS: Danny Mommens mag per direct vervangen worden en voor de rest van z'n leven met Pino op toer. verder een mooi edoch niet het beste concert ever. dfe nieuwe nummers vielen in goede aarde.
Stijn: wat je al niet kan doen met ouwe synthzut en een goeie stem. Van deze meneer gaan we meer horen

Zou dat was het ff, zal binnenkort ff en link met pics posten.

ze doet alleen vocalen, de rest is die hackerboy.

Ja okay, ik weet dat, maar feit blijft dat ik na 2 of 3 nummers behoorlijk flauw ben van haar gezemel. Geef mij peaches maar of Lady Miss Kier . Die vind ik beide interessanter.

-C-

[edit]Het lijkt erop dat peaches dr site offline is, maar de link klopt volgens mij wel[/edit]

Laatst gewijzigd:
Faitless was 1 van de dingen die ik gewoon echt niet wilde zien. Die zijn zo slecht.
Van Chemical Brothers zou ik wel een stukkie gaan zien, maar ben er uiteindelijk niet heengegaan.
Die hits van hun ken ik wel en die zijn nauw niet echt bepaald goed.

Faitless was 1 van de dingen die ik gewoon echt niet wilde zien. Die zijn zo slecht.
Van Chemical Brothers zou ik wel een stukkie gaan zien, maar ben er uiteindelijk niet heengegaan.
Die hits van hun ken ik wel en die zijn nauw niet echt bepaald goed.

Dan heb je wel wat gemipst, en het is NOU! :D

ff de synths van de chembros:
Korg Mono/Poly
Roland Jupiter 6
Roland JX8p
Roland SH 101
Akai S5000 (2x)
Akai MPC 4000
Oberheim Expander (matrix 12)
Doepfer maq 16/3 sequencer (2x)
Octave Cat
Clavia Nord Modular
Korg MS2000R

Na de tijd ff pics geschoten ... of had ik dat nog niet gezegd? ;)

ik vond die gozer van de Freestylers een beetje een irritante player. De hele tijd de naam van hun nieuwe album schreeuwen. Tsja, met hun muziek wisten ze me niet te overtuigen.

huh, shit!!!, dat had ik inderdaad wel willen zien. Ok, ik ga wel eff naar de set op de vpro site luisteren, daar komt
alle audio te staan. www.3voor12.nl

Origineel geplaatst door The Q
Dan heb je wel wat gemipst, en het is NOU! :D

ff de synths van de chembros:
Korg Mono/Poly
Roland Jupiter 6
Roland JX8p
Roland SH 101
Akai S5000 (2x)
Akai MPC 4000
Oberheim Expander (matrix 12)
Doepfer maq 16/3 sequencer (2x)
Octave Cat
Clavia Nord Modular
Korg MS2000R

Na de tijd ff pics geschoten ... of had ik dat nog niet gezegd? ;)

huh, shit!!!, dat had ik inderdaad wel willen zien. Ok, ik ga wel eff naar de set op de vpro site luisteren, daar komt
alle audio te staan. www.3voor12.nl

eh ja, alleen voor de meeste acts is het maar gedeeltelijk. En dus ook voor de Chemical Brothers. Je moet ut met twee nummers doen.. :(

Ja idd suf zo kort, zo staat er ook wat van de acid-junkies ook te kort.

WAT IK WEL ONWIJS MIS EEN HARD GEMIS BIJ 3VOOR12 IS HET CONCERT VAN RADIOHEAD OP PINKPOP ERGENS IN 1998 OF LATER DAT WAS VET. WERD NOG NIET ZOLANG UITGEZONDEN OP NED.3 ONDER HET MOM VAN DE 3 BESTE CONCERTEN VAN PINKPOP WAT PEARL JAM, RADIOHEAD EN... WEET IK NIET, HEB ALLEEN PEARL JAM EN EEN TE KORT STUKJE VAN RADIOHEAD GEZIEN. WAS TE LAAT MET DE MINIDISC, KUTZOOI, DUS IEMAND EEN ID?

We zijn niet doof hoor!

(of misschien toch iets te veel/ te lang in de Alpha vooran gestaan?)

THEO IS DOOD
oftewel ik was er ook.....:confused:

maargoed, omdat wij zeg maar te laat waren om een goed plekkie te hebben bij de chemical brothers, en aangezien we wisten hoe ongeloofelijk bagger het geluid in het midden van de alphatent was, gingen we wat over het terrein struinen, en kwamen zo bij arrested development uit, die waren wat te laat want ze stonden 's middags op het programma, maar anyway die wilde ik wel zien, aangezien hun eerste (en enige goede) album echt een van mn favorite hiphop cd's is. (eigenlijk ook zo ongeveer de enige hiphop cd in mn collectie ueberhaupt)

en ik kan je vertellen: Het swingde!!
echt heel erg tof, goede sfeer, goede bezetting, dus echt een hele band, maar dan wel met een dj erbij, en een keur aan zangeressen en rappers.
Voor mij echt DE verrassing, al ging het dan ten koste van de chemical brothers.

verder vond ik de white stripes wel errug cool, vooral omdat het me blijft verbazen, zo'n bandje van 2 personen. en faithless vond ik ook erg strak, die blijven gewoon goed.

Niemand Dillinger Escape Plan gezien? Ben zelf neit geweest, ben benieuwd hoe ze waren.., Nieuwe cd HEERSCHT!!

Back