Tb-303

Laat ik de mijnen ook eens posten:

Attachments

• TB 303 bw.jpg
    TB 303 bw.jpg
    248 KB · Bekeken: 164
r-ond je mag bestwel een fototje van die van mij plaatsen ;) :okdan:

Geil :{ kalusi!!!
Erg netjes :okdan:

Geef mij maar een gil als je der 1 wilt verkopen ;)

Haha, jij ook he! ;) Ik heb nog een verlanglijstje, gelijk aan dat van jou... :{ o.a. 606/808 maar ook 909. Dan heb ik wel een beetje alles bij elkaar. Misschien nog een 101, hoewel ik al een 202 heb. En heel misschien nog iets van juno 60/106 voor de accoordjes.

Laatst gewijzigd:
Haha, jij ook he! ;) Ik heb nog een verlanglijstje, gelijk aan dat van jou... :{ o.a. 606/808 maar ook 909. Dan heb ik wel een beetje alles bij elkaar. Misschien nog een 101, hoewel ik al een 202 heb. En heel misschien nog iets van juno 60/106 voor de accoordjes.

.
Veel mensen met dezelfde spullen :D Allemaal hebben we de roland koorts te pakken

.
Veel mensen met dezelfde spullen :D Allemaal hebben we de roland koorts te pakken

Ik vind het geweldig. Niet alleen zelfde synth hobby maar ook nog dezelfde gear verzameldrang-hobby :dj: De verkopers van dit vintage spul varen er wel bij...

Ey DSIL, die kaaktrekkende gabber avatar van jou, dat ben je toch niet zelf he?

hehe die komt toch uit een ouwe loladamusica docu..?? :)

wie verkoopt me zn 101 en 808, dan heb ik die collectie ook compleet..... :luv:

wat nou he.. als opeens de chips t massaal begeven in de 303's... las n keer iets over dat de meeste parts hooguit 30 jaar meegaan en daarna de geest geven, hoe zit dat.. ?

wat nou he.. als opeens de chips t massaal begeven in de 303's... las n keer iets over dat de meeste parts hooguit 30 jaar meegaan en daarna de geest geven, hoe zit dat.. ?
Klopt. En het geld voor alle chips. Het ets zuur blijft langzaam door werken.

Klopt. En het geld voor alle chips. Het ets zuur blijft langzaam door werken.

Zeg dat nou niet.... ik vraag me trouwens af of dat waar is. Die dikke moog modulars van de jaren 70 werken ook nog gewoon. En welk ets-zuur? Oude computers uit weet ik welk jaar werken ook nog gewoon.

Wat is dat voor een 606 in dat filmpje, is dat echt een nieuwe? Waar kan ik daarover meer info vinden?

wat is dit voor een ...soort van mod?
iig dat printje met switch wat via die cable naar buiten gaat is niet org
de rest toch wel ?

en l3d
kzalm s effies posten je roland familie

Ik vind die van ultrafex wel ultra-cool :okdan:
Ik zou het zelf pas inbouwen nadat de orginele cpu kapot is of als ik misschien een 2e tb303 had. Maar dat is hellaas niet hetgeval :(

OP zich ok, LFO en zo. Maar je 303 vernaggelen met zo'n display.. ik weet het niet... Maar ja, als je 303 echt kapot is en hiermee kun je hem repareren dan neem ik zo'n display wel voor lief.

what is it all about ?
ultra303 is a cpu replacement project for the tb 303 and the ml 303 clone...
which means the old cpu is desoldered and replaced by a new one... a cpu replacement adds new features to your tb 303 and makes things easier to handle it and beside this it turns your tb 303 into a state of the art synth.
the new firmware has still an internal sequencer with the "same" behavoir but with lcd display, midi implementation, saving, reading and editing your patterns via a midi interface on pc.

the entire editing on the 303 is lcd based. you can see the current note that one after and before and you can browse thru your pattern going steps back and some more features which were impossible with the old cpu
of course the firmware is realtime editing...means you don't need to stop the pattern replay during editing.

on acid thnx linkie
is bets wel ok
net asdie belg die een pc interface maakte
[rvooh maatje m ofso ]
ook weer net soiets asmn maatje patat heeft met zn colin frasier pc interface ..de p3....to hoor die innovaties

ik denk asde 303 naar een hoger stadium wordt gehesen ,..dan kan t mer sound potentiel opleveren ,..

en krijgen we bv mer muziek alal ceephax acid crew / cylob / aphextwin rare melodies

want t ram wat in en tweak acid ...kan iedereen en maaktook ongeveer iedereen
en ben je als goed is bets wel gauw zat
naar een paar jaar ...tweaken
[ik wel althans

en dei ml 303 van die duitsers was een beste clone kan ikme herrinren
heeft geloofk niks met de acid lab te maken ...
trouwen doet me denken aan dat ik snel nog effies langs moet by "patatmet jaaaaah "omk zn bom B ass te be luisteren ,....
kijk dat zijn ook erg leuke acid alike nieuwe producten

uiteindelijk blijft de 303 ...een 303
maar ik sta open voor meer mogelijkheden met acid alike sounds

Ik vind het geweldig. Niet alleen zelfde synth hobby maar ook nog dezelfde gear verzameldrang-hobby :dj: De verkopers van dit vintage spul varen er wel bij...

Ey DSIL, die kaaktrekkende gabber avatar van jou, dat ben je toch niet zelf he?

.
Hehe nee dat is idd van een docu over gabbers. Ik zal er een jaar of tien geleden ook wel eens zo uit hebben gezien denk ik :duivels:

Hier een "sfeerfoto" van de mijne :)

Attachments

• IMG_0077.jpg
    IMG_0077.jpg
    135 KB · Bekeken: 166
Back