Tb-303

ik heb VSTi Phoscyon moet zeggen dat je daar ook hele dikke acid geluiden mee maakt is eigenlijk gewoon een tb303 imitator zeg maar, ziet er ook hetzelfde uit, maar dan software ;)

iemand nog meer ervaring daarmee?

Ik vind het vergeleken met ABL een slechte imitatie maar dat is mijn mening.

Ik vind dat ABL een 303 veel beter imiteert. Zelfs ReBirth vind ik nog beter klinken dan Phoscyon.

ben het met n303y eens....die ABL is echt een goeie....maar ja heb net een TBS aangeschaft + me Will Systems MAB303 dus fuck softshit wat mij betreft.....niks overklast hardware.

Ik vind het vergeleken met ABL een slechte imitatie maar dat is mijn mening.

ik heb VSTi Phoscyon moet zeggen dat je daar ook hele dikke acid geluiden mee maakt is eigenlijk gewoon een tb303 imitator zeg maar, ziet er ook hetzelfde uit, maar dan software ;)

iemand nog meer ervaring daarmee?

ben het met n303y eens....die ABL is echt een goeie....maar ja heb net een TBS aangeschaft + me Will Systems MAB303 dus fuck softshit wat mij betreft.....niks overklast hardware.

jongens....het ging over de TB303! over emulaties is al genoeg geschreven en die hebben ook hun eigen draadje op het forum...vervuiling dus :smeris:

Shit je heb gelijk Penik...misschien dat de mods de laatste niet TB303 posts kan verhuizen naar de prullenbak:eureka:

dit is een :) thread

zo... ff ABL2 gecheckt en wat klinkt die lekker! (niet dat ik ooit een echte 303 uitgeprobeerd heb)

wat dacht jij...ik doe er nog een schepje bovenop. moet je toch eens doen...een echte 303 uitproberen, ben je van alles genezen :D

Misschien kan een moderator alle berichten uit deze thread die vanaf 6 januari 2009 geplaatst zijn beter verplaatsen naar hier of hier.

ANALOG VIOLENCE met SCHREEUWENDE TB303

Kheb dit filmpje een tijdje geleden gepost.

Wat gebeurt er...

TB-303 > Ibanez AD-202 > Boss KM-60 \
-----------------------------------------------> ECHO audiofire2 > Garageband > Save as MP3
TR-909 > Ibanez UE-400 > Boss KM-60 /

Voor de rest niks in Garageband aan het audiobestand veranderd.

:baco:

Laatst gewijzigd:
maar deze blijft nutuulk het vetst:

attachment.php

Attachments

• assline.jpg
    assline.jpg
    94,1 KB · Bekeken: 125
Back