Tb-303

Origineel geplaatst door Hooihuis
I
Mijn no. 1 acidplaat blijft toch Acid Trax van Phuture, maar er zijn veel andere favorieten

Yeps, still going strong!!!

Blijft mijn favoriet nr 1 acid plaat.
Lekker in combi met de 707.....:halleluja

Back in the days sloegen we de TB303's altijd kapot bij een optreden!

Met een hamer, in het publiek gooien, in een emmer met water(terwijl die nog aan het spelen was), tegen de muur of met een gasbrander te lijf (ook terwijl die nog aan het spelen was)

Jaja...zo hebben we wel een stuk of 12 303's naar de kling gejaagd.

heiligschennis !!!! :D

maar goed...kep vandaag een 808 gekocht....ik zit nu heerlijk te freaken met alleen een 808 en een 303.....en het blijft maar lekker...:okdan:

Origineel geplaatst door smackos

Met een hamer, in het publiek gooien, in een emmer met water(terwijl die nog aan het spelen was), tegen de muur of met een gasbrander te lijf (ook terwijl die nog aan het spelen was)

Dit doet echt hartpijn .. Kzou tranen kunnen laten =( =( =(

Kan ik niet mee lachen :(

Fred.

da's zo'n 10.000 euro...heb je nu spijt ? :D

Wat een gelul dit verhaal, wat een humor zeg......ben je nu gelukkig?:confused:

Zeker als er van die losers zoals jou op reageren :D

Zoals JIJ is het dan in goed Nederlands...maaruh FUCK YOU8o)

Maar ze zeggen dat de TR-303 goed voor bassen is, krijg ik er dan ook zo'n harde kick uit zoals Outblast die maakt in dat nummer op TMF? En waar kan ik hem downloaden?

Origineel geplaatst door bikkel
Maar ze zeggen dat de TR-303 goed voor bassen is, krijg ik er dan ook zo'n harde kick uit zoals Outblast die maakt in dat nummer op TMF? En waar kan ik hem downloaden?

:)

Haha, Kassel!

Dus daar ging die rel over?

Pfff....

Daar is ook een liedje over gemaakt.

Is dat alles!

Ik weet nog goed dat ik toendertijd die 303 bij een pakkie boter kado kreeg bij de AppieHappie! Wat een tijd he. En dan te bedenken dat die metronoom tegenwoordig zo'n 25 Euro waard is.

Er was eens een electronische bijeenkomst in het diepste der aarden daar zag ik een dude die had zich behangen
met een x aantal three o three's he was the man!!! from the electronic expresion.8)

Back