Hanz
Anonieme Analogist
|
Bericht door een moderator:
|
|
|
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
|
Bericht door een moderator:
|
|
|

Origineel geplaatst door HansS
Ik ben een van die gelukkigen die er ooit (eind jaren '80) een gekocht heb voor 100,- (guldens)
Ik was op weg naar het reisbureau voor een last-minute boeking, maar uiteindelijk blijven hangen bij de muziekwinkel die 'm in de etalage had staan. Een tijdje mee geklooid en toen lange tijd niet gebruikt omdat ik andere hobby's ontwikkelde (ik leerde toen mijn vrouw kennen).
Het was al weer eind jaren '90 toen ik in een tijdschrift een advertentie zag staan voor een TB303. Er werd toen ruim 1500 gulden voor geboden. Ik dacht eerst "dat is toch niet dat gekke doosje was ik nog op zolder heb liggen", maar bij nader onderzoek bleek ik in het bezit te zijn van een TB303 waar veel geld voor werd/wordt neergeteld.
Zelfs het vinyl-tasje dat erbij zit heb ik nog (en mijn vrouw klaagt dat ik zoveel zooi heb die ik niet weggooi...)
Alleen het manual is in ongerede geraakt (oeps...) maar ik vond op internet een 90-tellend pdf. Ik heb nu weer een beetje tijd (en zin) om met het apparaatje te klooien, dus binnenkort ff dat manual uitprinten en laat de regenachtige dagen maar komen.
Mocht het je niet lukken dan kan je wel op weg helpen woon toch aardig in de buurd.Heb er zelf ook een
Je hebt hem toch wel zonder batterijen op geborgen he ?Ja, natuurlijk. Ook 18 jaar geleden wist ik al dat batterijen kunnen gaan lekkenOrigineel geplaatst door marcuuu
100 piekMocht het je niet lukken dan kan je wel op weg helpen woon toch aardig in de buurd.Heb er zelf ook een
Je hebt hem toch wel zonder batterijen op geborgen he ?

Origineel geplaatst door RockSteadyBeat®
Ik had even een vraag over de TB
Mijn 606 onthoud de patterns niet als ik niet 4 van die vette batterijen erin knal.
Mijn TB onthoud ze wel zonder die batterijen????
Zit er soms een knopbatterij in een TB303 die de patterns onthoud ofzo???

Mijn 606 onthoud de patterns niet als ik niet 4 van die vette batterijen erin knal.