bij is het allemaal begonnen met een mixbandje van Seal Phuric (ambivalence) acid brain explorers, wat ruimgenomen de collectie Woodie Mcbride op Dropbass en Labworks was

Zwaar beuken en gieren eigenlijk.
Kvond eerst maar niks, maar uiteindelijk echt die acid gaan waarderen.
Dan kwamen de obscure feestjes in Brussel in kraakpanden, industriegebouwen, verlaten tunnels etc.
Zelf beginnen mixen en intrese hebben in elektronische muziek, als fervente Punk/metal/rock fan destijds was dit vreemd.
later dan ook geleerd wat de TB was, en meer en meer gaan houden van zn klank.
toen ik dan na enkele een andere bandje vond thuis achter de kast, 'ACID TRAX 1988' is mijn liefe voor de TB en acid echt vervolledigt, en ben ik sindsdien meer geneigd om bij de old school house te blijven, dan de beuke Dropbass toestanden. Die simpele tracks met een enkele TB en wat TR808 erbij kon echt super impactvol zijn. Neem één van mn favorieten: 'Downfall' van Armando, of ja tuurlijk Phuture acid Traxx.
ik ben int algemeen ook een Bass Synth freak geworden, maar die old school acid sound gebruik liefst de old school aparaten
Ik heb geen idee hoeveel er gemaakt zijn, maar ik denk dat de zeldzaamheid ervan redelijk overroepen wordt. Ok ze worden niet meer gemaakt, maar er zijn er naar wat ik heb gehoord van oude producers, veeeel gemaakt.
Bovendien was de TB net zoals TR gen echt enorm success en verkochten die dingen niet goed. Acid house veranderde dit wel, maar niet echt ontzettend, zeker niet de eerste jaren, tot half jaren 90, toen ze niet meer werden gemaakt.
Ik heb verhalen gehoord in Orbit shop, in Brussel waar ze ooit TB's gebruikt hebben bij onderlopende kelder, om andere deftige, dure spullen op te zetten en de TB dozen als onderstel in het water. :s
Ook heb al gehoord dat ze zelf zo ver zijn gegaan dat je ze met een promotie actie kon krijgen bij een doos Corn Flakes.
Stom dat ik te laat geboren ben voor de deftige koop, maar toch geen spijt van de 800 € die het mij gekost heeft.
Doe hem nooit meer weg.