Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Iemand evaring met de MXR GT-OD overdrive?
Het blijft lastig dat alle demo's die je kan vinden van peNdalen altijd met gitaren worden gedaan.
Waarom doen ze dat toch?
Iemand evaring met de MXR GT-OD overdrive?
Het blijft lastig dat alle demo's die je kan vinden van peNdalen altijd met gitaren worden gedaan.
Waarom doen ze dat toch?

So WhatOMDAT HET GITAAR PEnDALEN ZIJN![]()

So What
Zijn genoeg ''synth goeroes'' die gitaarpedalen gebruiken, de bekenste is wel de SMALL STONE van EHX![]()
er wordt denk ik vanuit de synth wereld ook wat laatdunkend over gitaar FX gedacht vermoed ik
Ik heb trouwens een aantal effecten die niet lekker werken met de line output van mijn synths. Nu las ik dat de output van een gitaar een hogere impedantie heeft dan een synthesizer. Ik moet mijn volume helemaal naar beneden schroeven en dat werkt niet bepaald handig. Is er ook een soort omgekeerde DI te koop die het signaal van mijn synths aanpast naar gitaarniveau?

Hallo murphf
Bedankt voor je reactie. Mijn laatste commentaar .............. t/m ................ een lijnmixer toch wel met zo'n signaal overweg moeten kunnen?