Gitaar pedaaltjes

afijn...heb nu mn pedaaltjes ff getest met een 303....en ze zijn idd stiller...minder gezoem en ruis,kan mn gates net ff een stapje lager afstellen....vooral de Big Muff is stukken beter geworden,dus die zat waarschijnlijk aan een niet zo goede adapter...

smullen geblazen...een 303 door een Ultimate Octave en Big Muff...en alles zit nu zo aan mn patchbays dat ik ze naar keuze serieel of parallel kan combineren....8)

leuke dingen hier even mijn effectjes
zoom_5000_driver.jpg

zoom 5000 en een fx 69
grunge.jpg

heerlijk geluid hoor
eigenlijk niet, maar dat hoort natuurlijk
ohaj een wahwah pendal
Jcry.jpg

Ik heb op het moment:
Geoffrey Teese RMC3 wah
Boss OD-1 overdrive
Visual Sound Jekyll&Hide distortion/overdrive

Maar dan gewoon voor mn gitaar :)

Albert

Origineel geplaatst door Hanz
lrg_AmpworksG.jpg

Dit dingetje, de Korg Ampworks G, lijkt me ook wel erg grappig...
Werkt op batterijen en is lekker klein, het ideale maatje voor een TB-303 of zoiets!

En een mooi prijsje bij Feedback: 79 Euro!
Da's een boel effecten voor de prijs van 1 pedaaltje...
Ik heb hem zelf niet, alleen de demo bekekend, op zich lijkt dit mij een ideale kandidaat.
Wat ik alleen jammer vindt is dat je niet de volgorde van de Amps & effects kan bepalen, ik zou b.v. wel de reverb voor de distortion willen laten komen....

Origineel geplaatst door tresor
weet iemand waar je de ProCo Deucetone Rat kan luisteren of kopen....

Bij Nederland Muziek in Almere staat er 1 in ieder geval.....Feedback heeft ze ook,maar die zul je dan wel moeten bestellen denk ik....

zijn die Behringer pedaaltjes eigenlijk al te koop ?

een marshall sv-1 supervibe choruss

gekocht voor 30,-- euri, heb hem nog niet geprobeerd,past kwa kleur iniedergeval goed bij de 303
zit een ingang op en twee uitgangen is dat stereo? gaat hem wel uittesten

ik wiil ook zo'n speeltje..

maar heb absoluut geen idee welke..

wil iets hebben waarmee ik een hoop fuzz dist. krijg voor over kicks.. dus dat het echt kraken gaat ipv overdrive.

wie helpt.

dank

ga gewoon een dagje langs een muziekwinkel, neem wat kicks mee van jezelf op cd en ga ze uittesten...

Origineel geplaatst door Hallucinator

wil iets hebben waarmee ik een hoop fuzz dist. krijg voor over kicks.. dus dat het echt kraken gaat ipv overdrive.

wie helpt.

dank

Wie weet een delay pedaal met 7 seconden opnamen bij voorbeeld de boss delay dd-6 maar dan geen 5,2 seconden maar 7 seconden minimaal

Origineel geplaatst door Hallucinator

wie helpt.

dank

Proco Duecetone Rat

niet de goedkoopste, maar wel een hele vette, vraag Catscan en Dione maar.

Is inderdaad een luek ding en het komt uit brasil. Ga hem eens uitproberen als ze hem hebben in de muziek shop ik ben benieuwd.

Laatst gewijzigd:
Back