Mijn nieuwe site online

mooie verwijzing naar amiga :)

de site is verzorgd, niet bloated, aangenaam voor het oog... loik loik!!

ik ga binnekort ook eens de tracks beluisteren :)

strak, overzichtelijk.

Die animatie rechtsboven vindt ik minder geslaagd persoonlijk. (niet echt vloeiend). De site van pest patrol (da's ff de eerste die me te binnen schoot) heeft een mooie vloeiendere animatie.

http://www.pestpatrol.com/PestResearchCenter/

Het logo "o-man noize productions"... spreekt me ook niet echt aan.

Voor de rest weinig te mekkeren! Mooi.

Ik zie geen reden waarom de de wisseltroffee "site van de dag" niet aan jou uitgereikt kan worden. Bij deze genomineerd.

:okdan: :okdan:

Haha lol een troffee voor mij. :D

De site zal trouwens inderdaad in de loop der tijd vanzelf gevuld worden met meer content.
De animatie heb ik express zo schokkerig gemaakt met animated gifjes om een beetje het gevoel van de oude stereo torens terug te krijgen. (die overdreven dingen met veel lichtjes en metertjes :D )

Amiga inlog uiteraart omdat het daar allemaal ooit op begonnen is. :)

Het logo zal ooit ook wel aangepast worden. Dat mag de afdeling vormgeving hier nog een keer doen. Ik ben meer van de development.

:biertje:

prima site, maar elk keer als iemand weer zijn site post hier op het forum dan vind ik altijd de meest verschrikkelijke spel- en vormfouten in de engelse tekst. Dat staat zo knullig! Ik krijg dan altijd zwaar de neiging mensen te verbeteren....

" In 1998 I tryed"

in 1998 I tried

"the hardcore scene was over his top"

over its top

"who let me realise"

who let me to realise

Sorry als dit heel snobistisch overkomt...ik kan er niets aan doen....

Ik ben je alleen maar dankbaar. Ik heb mijn beste engels er tegenaan gegooid en nog na laten kijken door meerdere personen en die hadden dit nog niet opgemerkt. Ik ga het aanpassen. Tnx!

Back