Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door RiSC
Hoi,
Ik zie op sommige forums al mensen (in andere landen) die de update al gebruiken, ik heb em zelf in bestelling staan. Wie van jullie heeft em al binnen?

Origineel geplaatst door Flesje
Ik heb 'm ook gister geinstalled...
Was nog wel ff bezig om m'n dongle weer werkend te krijgen, die moet je ook updaten.
Na html help te openen liep sx3 meteen vast voor de eerste keer, nu doet ie het wel weer.
Als ik een sx2 project afspeel in sx3, hoor ik tikjes in de audio...![]()
Ik hoef me dit weekend dus niet te vervelen![]()
Origineel geplaatst door Tom Thomas
Dat is de reden dat ik minimaal een paar maanden wacht met updaten.![]()
Als de bugs eruit zijn hoor ik het wel!
gr. Tom

Origineel geplaatst door demian
Als het jou lukt om in vlissingen mosselen te vangen moet je dat ff tegen al die vissers zeggen die elke keer uitvaren daarvoor.. zou een hoop gedoe schelen.![]()

Origineel geplaatst door Nemco
... dongle meteen ff geupdate...
|
Bericht door een moderator:
|
|
|
) Maar ik moet zeggen, ik ben zwaaaaaar onder de indruk van sx3. functies als audiowarp, de nieuwe manier van vst integratie, freeze, play order en de nieuwe arpeggiator (gebaseerd op midi patterns) zijn gewoon enorm goed uitgedacht en kwa handling is het nu allemaal meer toegankelijker geworden, je kunt bijna alles wat je nodig hebt tijdens het maken van je song bereiken vanaf je project window.of check de steinberg stand op de beurs