True
Nieuwkomer
Bedankt voor de ontopic reacties.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door True
nieuwe ronde, nieuwe kansen. doodsimpel, wat is de beste vertaling voor 'chord' als je over een synth praat?
Voor jullie informatie: 'chord' kan ook worden vertaald met 'snaar' wat eerder uit een online woordenboek naarvoren kwam.
Origineel geplaatst door Arv
En als je hem niet wilt helpen dan reageer je toch gewoon niet in deze thread?
Origineel geplaatst door Hanz
Fair enough, maar ik denk ook dat leden mogen signaleren wanneer er een verkeerde "cultuur" ontstaat op dit forum.
Het laatste wat we willen, is dat dit forum verandert in een plaats waar vragen júist niet meer worden beantwoord omdat de sfeer op dat punt is verzuurd.

Wanneer is de laatste keer dat jij snaren zag op een synth?
Ik vind dat je de kritiek een beetje wegwuift door meteen een slachtofferrol aan te nemen.
Ik moet hier True toch wel een beetje gelijk in geven.. Hoe vaak hebben jullie niet Noob vragen gehad die netjes zijn beantwoord door de mensen hier op het forum? True vraagt toch niet of je het hele verslag voor hem uittikt? En als je hem niet wilt helpen dan reageer je toch gewoon niet in deze thread?
R
Origineel geplaatst door Wout Blommers
Je hebt volledig gelijk, Arv, dat we Newbies beslist niet op deze manier behandelen. En ik denk dat ik ook voldoende antwoorden gegeven heb. Maar doorgaans behandelen Newbies ons ook niet zo. Het is dankzij de Moderator dat de 'studie opdracht' en de 'pop quiz' gekoppeld zijn, wat een totaal andere licht op aanmerkingen als '1 op 1 vertaling' werpt. Door die uitlatingen krijg ik het gevoel dat de vragen niet door een intrensieke motivatie worden gedreven, hetgeen ook blijkt. Alsof iemand je de weg vraagt en als het antwoord is gegeven zegt dat'ie daar helemaal niet naar toe hoeft of dat het eigenlijk niet interessant is... Vandaar mijn opmerking over 'mensen van vlees en bloed'. Ik ben ook slechts een enthousiast forumlid.
Wout
... Dat bepaalde leden reageren op een manier die minder wenselijk is is tot daaraantoe. Maar dat de forumstaf dit ondersteund en een schepje er bovenop doet gaat er bij mij niet in. Dagdag.
Dat snap ik volledig Wout. Ik vind zeker ook dat als je een vraag stelt (hoe dom ook), je dan wel even moet laten merken dat je er over nagedacht hebt. Dat is heel belangrijk. Het ging me er ook meer om dat sommige leden, die in het verleden ook wel is 'domme' vragen hebben gesteld, op deze vragen antwoorden geven als 'gebruik je woordenboek maar'.. Daar kan ik niet tegen!
groet
R

Dat is wel waar, maar dan moet je die andere vragen zoals "hoe mix ik mijn trens plaatje af?" of "wat moet ik kopen om een DJ Tiesto trens plaat te maken?" ook in de kiem smoren IMO Hanz!![]()

|
Bericht door een moderator:
|
|
|
Zelfs leden, die iets vragen namens een vriend of buurman of iets anders, hebben moreel recht op een antwoord. Leden, die zich alleen druk maken om een stukje vertaling en met de inhoud van de vragen en antwoorden niets hebben, maar dat alleen zakelijk willen doorspelen aan derden (studie begeleider), die maken toch wel een beetje gebruik van de welwillendheid van anderen. Ik heb beslist het idee dat de vraagsteller niet geïnteresseerd was in het begrip 'transponerend muziekinstrument', maar alleen maar in het inleveren van dat stukje tekst in het Nederlands.