bambamstudio
Certified MoogPro
als ik wist hoe je iets in real audio op het net moet zetten dat mag iedereen wel ook een set van mij horen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door bambamstudio
als ik wist hoe je iets in real audio op het net moet zetten dat mag iedereen wel ook een set van mij horen.
Origineel geplaatst door da goose
op www.realaudio.com kun je 'real producer' downloaden en daarmee concert je een wav in een rm file.. die file moet je uploaden en je hebt een realaudio file..
alleen... er zit een klein 'bugje' in real audio namelijk.. die file word dan niet streaming afgespeeld.. je moet eerst en RAM file maken.
Open notepad en tik daar de URL van de rm file in (dus bijv. http://www.dagoose.nl/realaudio/25june2002.rm) en die file save je dan weg als huppeldepup.ram en de verwijzing maak je dan naar die ram file, dan speelt ie hem streaming af.
Ik ben overigens de file van mijn set ff opnieuw aan het uploaden in iets beter kwaliteit dus als je nu aan het luisteren bent heb je kans dat ie ermee nokt... over 20 minuten staat ie er.. maar afspelen kan nu al als je nu op de link klikt
(hoop ik)Origineel geplaatst door bouncemasters
je kan de real audio producer niet gratis downloaden, je zou m moeten kopen ! en ik kan geen enkele audio editor die kan saven naar rm.
Origineel geplaatst door Auxillary
Shit!
Als Realaudio nou ook al met spyware gaat klooien dan hoeft het voor mij dus ook al niet meer. Als ik ergens al een schurft hekel aan heb dan is het datte wel!
Dan maar gewoon microsoft en hun .wma files! What the hell!
Eric

Hoe kan je dat dan doen?Origineel geplaatst door fuse
Maar als je iets online wilt zetten dat gebruikers het alleen kunnen luisteren dan kan ik je nu al op een presenteerblaadje geven dat je het als gebruiker dan altijd nog het kan downloaden.