Ontwikkelingen Synthforum - Update

Ziet er netjes uit zo! Chapeau voor techs, mods, admins en alle anderen die dit mogelijk hebben gemaakt tijdens de feestdagen:halleluja (inclusief de welbekende en door ons zeer geliefde synthforum smiley set)

Wordt wel ff zoeken en testen hoe ik mijn "nieuwe berichten" link kan reproduceren.
Ik had een "alle berichten incl marktplaats van de afgelopen week" knop gemaakt.

Ps: zie wel dat er een 8 icoontje in mijn berichten blijft staan alsof ik 8 ongelezen berichten heb, maar die zijn er niet...

Top dat jullie zoveel tijd steken in het onderhoud de afgelopen periode!

Zojuist een bijdrage overgemaakt ter ondersteuning van dit mooie forum naar:
Stichting Synthforum Nederland:
IBAN: NL87 RABO 0135 2365 68
BIC: RABONL2U

Wie volgt? :D

al een tijd, weet niet hoe lang, laat ik otomatisch per maand een bedrag overmaken naar stichting synthforum. niet een groot bedrag, maar laat ik gewoon doorlopen.
mijn vorm van ondersteuning, makkelik, je merkt er nix van.. althans ik niet..

o ja, ff wennen, heeft nog wel iets weg van de oude SF, maar alles werkt wel beter, moet nog het navigeren goed uitvinden...

dit lijkt me zeker een grote vooruitgang. dank voor al het werk!

Ziet er fris uit. Mijn dank naar iedereen die betrokken was bij de voorbereidingen en uitvoering van deze change. Knap werk! Nu zal er een tijd komen van wat dingetjes rechttrekken en misschien wat functionaliteit toevoegen... maar het nieuwe platform staat. Proficiat!

Back