Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
.Het overzicht is niet weg te klikken.
OKBoeh!
Ik ook hoorNou ja, kan me voorstellen dat niet iedereen dit wil.
. Ik kan me ook voorstellen dat er mensen die dit wel willen of leuk of handig vinden.Het verversen van de Nieuwe Berichten pagina kun je aan of uitzetten. Als je deze optie hebt aangezet, kun je ook kiezen voor de frequentie waarmee de pagina ververst wordt. Als je de optie uitzet, kun je beide kolommen handmatig verversen.Zo'n kolom met steeds nieuwe items die automatisch in beeld komen is misschien ook wat onrustig, als je al gevoelig bent voor informatie-overload enzo.
We hebben er bij het ontwerpen van het forum voor gekozen om geen tweede navigatiebalk te tonen. Op mobile devices kost dit teveel ruimte. Daarnaast oogt het onduidelijk en onoverzichtelijk. De kolom die er nu bij is gekomen, vraag in onze optiek weinig aandacht door de breedte en de positie.Op andere fora met Xenforo zie je dat dit soms op een andere plek staat, wie deze info wil zien kan dat klikken om het te bekijken, in dit voorbeeld heet het 'Laatste bijdragen':
De nieuwe berichten staan toch nog steeds op dezelfde plek? De pagina wordt nu alleen efficiënter gebruikt. Er stond heel veel wit op de pagina met nieuwe berichten. Welk device gebruik je?De plaats van het column is wat raar omdat je nu je hoofd moet buigen om gewoon de nieuwe berichten te lezen.
Bedoel je tussen de twee kolommen in? Dus de linker kolom iets smaller maken?Wellicht kan er aan de linker kan een lege ruimte van 2 tabs worden geplaats.
.nee ik zie gewoon geen margin. net als op @BlackEyed zijn screenshot. maar dan wel met berichten.Net even op Opera getest. Ik zie netjes de marge links en rechts. Kan het zijn dat je beeld op meer dan 100% staat? Ik zie namelijk wel dat wanneer ik zoom (crtl + muiswiel), de marges verdwijnen.