Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Geniaal!Ik had geen geld voor een echte tattoo, dus ik heb er eentje van Behringer laten zetten.
Als je wilt focussen op een uitkering.Ik had geen geld voor een echte tattoo, dus ik heb er eentje van Behringer laten zetten.

Ik heb 303 getatoeëerd staan. Kon uit geldgebrek alleen 2x een 3 betalen. Was zo opgelost.

Of Grandmothers met een uitgerekte Moog tattoo....Geen Moog-liefhebbers met een mooie Grandmother tattoo?![]()
Die draad is zó oud dat als je toen een tattoo had laten zetten, deze inmiddels verbleekt, verlopen en uitgelubberd zou zijnEr is overigens in het verleden een draadje geweest over synth tattoos op SF
![]()
laat een tattoo zetten van je favoriete synth
dit ben ik overigens niet zelf, dat moet ik er wel bijzeggen:Dwww.synthforum.nl

Die draad is zó oud dat als je toen een tattoo had laten zetten, deze inmiddels verbleekt, verlopen en uitgelubberd zou zijn![]()

Haha, die was ik alweer vergeten joh, zie het er net ineens tussen staanOok de jouwe die je aan Berdien Stenberg wilde laten zien?![]()

±10 jaar verder en ik kan niet zeggen dat het veel ruimdenkerder is geworden...Er is overigens in het verleden een draadje geweest over synth tattoos op SF
![]()
laat een tattoo zetten van je favoriete synth
dit ben ik overigens niet zelf, dat moet ik er wel bijzeggen:Dwww.synthforum.nl
Alles 'moet' bij het oude blijven±10 jaar verder en ik kan niet zeggen dat het veel ruimdenkerder is geworden...
Dan zou het wel een anker zijn geweest op zijn bovenarm...of 'mama'.Alles 'moet' bij het oude blijven

Ik ben heel ruimdenkend als het over tattoo's gaat. Ik vind ze in 99% van de gevallen lelijk en hoef er zelf geen. Maar als je er wél blij van wordt, vooral doen.
Hahahahahahahahaha.Dan zou het wel een anker zijn geweest op zijn bovenarm...of 'mama'.![]()