Interessante 'geen-gear' gevonden

Een half rack plaat, dat is nog iets voor op mijn lijstje :)

Die old skool labelaar heb ik al 😎

metalen/aluminium wand planken! relatief goedkoop, stevig en makkelijk om mee te werken
-schroef er 2 op elkaar en je hebt een tafelblad met indien gewenst een rand om te zorgen dat er niks van af valt
-maak er rechte pootjes onder en je hebt een monitor stand met ruimte voor een keyboard, audio interface of kabels er onder
-maak er schuine pootjes onder en je hebt een mooie synth rack met rand die zorgt dat er niks af valt

20240813_172036.jpg

20240813_172747.jpg

1723562392043.jpeg

Attachments

• 20240813_172747.jpg
    20240813_172747.jpg
    186,9 KB · Bekeken: 90
Ik heb hem niet van de Action maar de strips hechten beter dan de labels van mijn Dymo labelprinter. Ik heb er twee fouten in de legenda van de oscillatoren van de Analogue Solutions Polymath mee gecorrigeerd.

metalen/aluminium wand planken! relatief goedkoop, stevig en makkelijk om mee te werken
-schroef er 2 op elkaar en je hebt een tafelblad met indien gewenst een rand om te zorgen dat er niks van af valt
-maak er rechte pootjes onder en je hebt een monitor stand met ruimte voor een keyboard, audio interface of kabels er onder
-maak er schuine pootjes onder en je hebt een mooie synth rack met rand die zorgt dat er niks af valt

Bekijk bijlage 3851634

Bekijk bijlage 3851633

Bekijk bijlage 3851631
Waar heb je deze gekocht? Ik heb er een paar weken in bouwmarkten naar gezocht, maar niet gevonden

Waar heb je deze gekocht? Ik heb er een paar weken in bouwmarkten naar gezocht, maar niet gevonden
ik heb deze van duralina uit karwei (met 50% off korting) helaas zijn ze volgens mij uit productie genomen maar misschien kun je ze nog ergens anders online vinden

alternatief in een snelle google:

mooi, buigt ie als je t gebruikt?

lijkt me eerder enorm onpraktisch, zeker om te rammen op die pads

niet dat ik geen goedkope laptop standjes gebruik, maar niet in die opstelling en zeker niet als ik moet rammen op pads :)

pads rammen niet zo maar iets om knoppies te draaien of te faden kan vast. of om te draaien zelfs misschien en er een 1u rack op te zetten voor tweaks. Dramwer ds2 bijvoorbeeld, lekker audio knippen terwijl ie zijn front naar je tilt.

lijkt me eerder enorm onpraktisch, zeker om te rammen op die pads

niet dat ik geen goedkope laptop standjes gebruik, maar niet in die opstelling en zeker niet als ik moet rammen op pads :)
Tsjah, ik ram eigenlijk nooit op die pads van de Rytm. Ik gebruik ze alleen om channels te muten. Dus voor mij werkt het perfect!

Dingen zijn ook perfect om dingen van t formaat microkorg op kwijt te kunnen.

Deze 7-ports USB 3.0 hub van Thomann is ook echt een aanradertje. Weet niet of die al eerder voorbij is gekomen in alle posts. Zit ook een voedingadapter bij.

Dus ook stand alone te gebruiken.

20241218_201148.jpg

Back