Oldskool!
Hahaha ja dat vond ik ook wel z'n charme hebben.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Oldskool!

dat kan inderdaad ook prima, alleen wat meer werk anders houd je lelijke/scherpe randjes over, dan kun je beter gewoon een kleinere maat kopen die heb je ookZaag ze op maat en je hebt rack oren![]()
Waar heb je deze gekocht? Ik heb er een paar weken in bouwmarkten naar gezocht, maar niet gevondenmetalen/aluminium wand planken! relatief goedkoop, stevig en makkelijk om mee te werken
-schroef er 2 op elkaar en je hebt een tafelblad met indien gewenst een rand om te zorgen dat er niks van af valt
-maak er rechte pootjes onder en je hebt een monitor stand met ruimte voor een keyboard, audio interface of kabels er onder
-maak er schuine pootjes onder en je hebt een mooie synth rack met rand die zorgt dat er niks af valt
Bekijk bijlage 3851634
Bekijk bijlage 3851633
Bekijk bijlage 3851631
ik heb deze van duralina uit karwei (met 50% off korting) helaas zijn ze volgens mij uit productie genomen maar misschien kun je ze nog ergens anders online vindenWaar heb je deze gekocht? Ik heb er een paar weken in bouwmarkten naar gezocht, maar niet gevonden
Een klein beetje, maar in het algemeen is hij vrij solide. Een stuk beter dan andere stands die ik heb geprobeerd in ieder geval. Ligt er natuurlijk ook een beetje aan hoe hard je op de knoppen druktmooi, buigt ie als je t gebruikt?

Tsjah, ik ram eigenlijk nooit op die pads van de Rytm. Ik gebruik ze alleen om channels te muten. Dus voor mij werkt het perfect!lijkt me eerder enorm onpraktisch, zeker om te rammen op die pads
niet dat ik geen goedkope laptop standjes gebruik, maar niet in die opstelling en zeker niet als ik moet rammen op pads![]()