Interessante 'geen-gear' gevonden

En hoe ga je deze gebruiken?
Ik zelf heb er ook 2.
1 om m'n Peak net wat schuiner te krijgen en één om hetzelfde te doen met m'n MC-707
WhatsApp Image 2025-10-11 at 19.17.39.jpg

Dan zie ik alles net wat beter qua kijkhoek.

Ik kan het even niet nameten nu bij gebrek aan een rolmaat, maar zo ongeveer klopt wel ja.

Maar ik heb er nu een bredere case op staan, 107HP + 4cm, en dat gaat ook prima.

kon het niet laten om toch even op Temu te gaan..
kwam deze usb kabel hanger tegen, die past eigenlijk best wel mooi op de zijkant van mn 19" rack vertikaal voor patchkabels..

Bekijk bijlage 3868104

Gebruik zulke Alimeuk al jaren aan de achterkant van 19"kasten om kabels te geleiden en zo stroom, midi en usb uit elkaar te houden. Zijn tot juli nog zonder 5 euro toeslag in bulk uit China te bekomen....

Laatst gewijzigd:
Kabels "wegwerken" zodat ik ze vlotjes kan vinden indien nodig. Was uiteraard in vorige studio en uiteraard doe ik het nu helemaal anders. :engel:
Ik vind heel veel rust in chaos. Ik ga het nooit anders doen, grapjurk.

IMG_1709.JPG

Om je desktop kistje iets op te hogen aan de achterkant kun je ook een latje nemen of als het meer omhoog moet een balkje. Wikkel er noppenfolie omheen en twee PTT elastieken. Hoeft niets te kosten, Geen Ikea rommel, geen over prijsde rommel van de kringloopwinkel. Deze op foto moest eigenlijk op nieuwe op wikkelen. Heb hem zo weer onder de unit geschoven ;-) doet wat het moet doen

Attachments

• IMG_1779.JPG
    IMG_1779.JPG
    115,2 KB · Bekeken: 40
als je kabels netjes weg wil werken of katten hebt kan ik absoluut secret lab aanraden, niet goedkoop maar zal nooit vergaan van dik metaal en sterke magneten dus geen gedoe dat alles onder de plak komt te zitten

Voor 44 euro koop ik een hele zak van die kabeldingen bij Ali, maar idd: opplakken. Maar is aan de binnenkant van de racks elk apart voor midi, strom en/of usb. Heb nog geen last van lijmresten gehad

Kabels echt wegwerken al lang op gegeven, als alles goed zit is het altijd weer nodig om iets weg te halen, langer te maken of toe te voegen 🥴

Kabelmanagement is een ambitie, hè, en zoals alle ambities sterft het vaak in schoonheid.

Laatst gewijzigd:
Voor 44 euro koop ik een hele zak van die kabeldingen bij Ali, maar idd: opplakken. Maar is aan de binnenkant van de racks elk apart voor midi, strom en/of usb. Heb nog geen last van lijmresten gehad

Kabelmanagement is een ambitie, hè, en zoals alle ambities sterft het vaak in schoonheid.
voordeel aan die grote is dat je met die 2 de volle lengte van je tafel poot hebt dus je er dan helemaal niks meer van ziet (en katten er niet meer bij kunnen die van mij is niet altijd even slim...), moet de 2e er alleen nog een keer opnieuw opdoen vergeten er op te doen na mijn laatste keer pc ontstoffen

Back