Montfrooij
Gepokt en gemazeld
Ik zelf heb er ook 2.En hoe ga je deze gebruiken?
1 om m'n Peak net wat schuiner te krijgen en één om hetzelfde te doen met m'n MC-707
Dan zie ik alles net wat beter qua kijkhoek.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik zelf heb er ook 2.En hoe ga je deze gebruiken?
goed om te weten maten zijn 42x32 toch?Bij de kringloop vandaag 2 Ikea Brada's gekocht. Voor 2.50 staan ze op marktplaats ook.
42 breed klopt, het plateau is iets korter. Ik meet ongeveer 27cm aan 'recht stuk' (tot de ronde hoek begint)goed om te weten maten zijn 42x32 toch?
kon het niet laten om toch even op Temu te gaan..
kwam deze usb kabel hanger tegen, die past eigenlijk best wel mooi op de zijkant van mn 19" rack vertikaal voor patchkabels..
Bekijk bijlage 3868104

als je kabels netjes weg wil werken of katten hebt kan ik absoluut secret lab aanraden, niet goedkoop maar zal nooit vergaan van dik metaal en sterke magneten dus geen gedoe dat alles onder de plak komt te zitten
Kabels echt wegwerken al lang op gegeven, als alles goed zit is het altijd weer nodig om iets weg te halen, langer te maken of toe te voegen![]()
voordeel aan die grote is dat je met die 2 de volle lengte van je tafel poot hebt dus je er dan helemaal niks meer van ziet (en katten er niet meer bij kunnen die van mij is niet altijd even slim...), moet de 2e er alleen nog een keer opnieuw opdoen vergeten er op te doen na mijn laatste keer pc ontstoffenVoor 44 euro koop ik een hele zak van die kabeldingen bij Ali, maar idd: opplakken. Maar is aan de binnenkant van de racks elk apart voor midi, strom en/of usb. Heb nog geen last van lijmresten gehad
Kabelmanagement is een ambitie, hè, en zoals alle ambities sterft het vaak in schoonheid.