sunny pedaal
ALL (Anna Loog Lid)
Ja een hele inspirerende synth
Fijne layout ook
Fijne layout ook
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Buiten de moog naam en de looks.,,Helemaal niets met elkaar te vergelijken. kompleet verschillende bakken.Aangezien jij ook een Memorymoog hebt... hoe vergelijk je ze met elkaar?
Week36
Moog One
één van de beste synths van de laatste jaren.
Iedere euro waard.... Yeeaaa, hit me.....![]()

Waarschijnlijk door de envelop snelheid en meer opties?Tot tegenstelling van de meeste remakes vindt ik de pro800 wel beter dan de oude P600.

tja, dat is jouw meningNord = platte kaas
We moeten hier haast de fanboys triggeren![]()
Fanboy getriggerd 

Nee, layeren in de synth zelf. De NL is multi-timbraal, hij heeft 4 slots (A,B,C,D) waaraan je klanken kan toewijzen. Die kan je bv gebruiken op 4 aparte midi kanalen, MAAR wat nog vetter klinkt is wanneer je ze gebruikt voor één enkele patch. Je stelt elke slot in op de klank die je wil en daarna druk je simultaan de slots in die je tegelijk wil afspelen. Die gelaagde patches kan je dan opslaan in de 'performance mode'Wat bedoel je met layeren? de 1 en de 2 of met andere synths ?
Op basis van ervaring, youtube of aantal functies?Het is een bruikbaar en plezant stukje hardware.
Tot tegenstelling van de meeste remakes vindt ik de pro800 wel beter dan de oude P600.
Niet dat ik mn oude ervoor ga inruilen, zo groot is het verschil niet, raad wel de Beh pro800 aan. denk dat dit "good value for money" is.
Uiteraard voor de Classic 80's sound liefhebber.