Nicolas 2000
It's a household name
Nee, de mijne lijkt het perfect te doen. Wat is de klacht precies?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja, en even op 1 model tegelijk focussen.Wat bij de Prophecy en de Z1 wel hielp was reading the fucking manual met de synths er naast. Normaal ben ik daar niet zo van maar in deze gevallen zorgde het ervoor dat ik echt lekker diep in syntheseland kwam en fijne patches heb kunnen maken.
Thnx, ga daar eens tijd in stoppen.Syntaur heeft het pad, als dat het probleem zou zijn. Connector zou ook nog kunnen, of misschien zit er nog hardware voor de verwerking? Op klm-1931 lijkt niks relevant te zitten. Klm-1966 mogelijk wel?
Check ook dat hij proper is, laptop touchpads doen daar ook wel eens lastig mee.
Ik heb daar ook al een tijd last van met mijn Z1. De bovenste helft van de X/Y pad werkt niet meer, de onderkant nog wel. Heb er nog geen tijd voor gehad maar wil er wel een keer naar kijken (zal waarschijnlijk tot ver na mijn verhuizing duren, helaas).Moet hard drukken en rechts boven werkt niet meer
Ga je nou alweer verhuizen?Ik heb daar ook al een tijd last van met mijn Z1. De bovenste helft van de X/Y pad werkt niet meer, de onderkant nog wel. Heb er nog geen tijd voor gehad maar wil er wel een keer naar kijken (zal waarschijnlijk tot ver na mijn verhuizing duren, helaas).
Als het nodig zou zijn: Syntaur heeft touchpad, Reverb ook en de bijhorende KLM-1966. Maar ik zou eerst eens goed naar de connectoren en naar de hardware op KLM-1966 kijken, mogelijks is het eenvoudig te repareren. Er zit oa een paar condensatoren en wat 74 reeks logic IC op dat board.
Is het trouwens een resistief of capacitief touchpad?
www.synthxl.com
Nee, ik moet nogGa je nou alweer verhuizen?
Is een beetje van de lange adem.....huis wordt op 6-4 opgeleverd en ik verwacht de verhuizing ongeveer 1-7 (er moeten nog wat klussen worden uitgevoerd). Dat wordt straks dus een compleet nieuwe studio inrichten....weet nog niet precies hoe ik dat allemaal ga doen. Maar dat is voor een ander draadje 
Haha, je zoekt er een? Ik ben bang dat ik alles mee ga nemen want ik krijg juist een grotere ruimte straksMooi moment om je CS-30 te verkopen, veel te groot
Maar ik zal er wel goed over moeten nadenken hoe ik het allemaal inricht.....dat wordt nog wel een kluif.