Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

De mijne gekocht vorige week van een vriendelijke landgenoot uit Gent voor 2500 Euro.Ik geloof dat er inmiddels al meer voor neergelegd moet worden, ik denk dat ze de 3K grens al wel gepassseerd zijn. Op Reverb zijn ze altijd wat duurder uiteraard maar staat er volgens mij geen onder de 3400...
). dat ziet er niet uit. De peukjes geur is gelukkig niet meer aanwezig.
Welkom in de kroeg babbel fjoesz. Heb jij al wat “stuff” genomen.duidelijk verhaal dre, as always. geen idee wat je precies wil, maar dat kan natuurlijk vast wel
Die stab sounds … uit de ju60 en esq. daar smul ik echt van. Van die jaren 1990 stab house ( steeds een klein beetje tweaken) midi en sync met de tr909 sequencer.. en de seq op human 3 stand een 909 kick ( geen 80Ooit de sq2+ gehad …. Wat een verschrikkelijk karakter.. Wat het verschil is (alles) maar toch hetzelfde.
2 keer (links en rechterkant ) door een spl vitalizerEQ
Onder de 8% komt niet op tafel, virtueel of niet 

Dat is niet erg handig, het werkt wel.Er zit ook nog een extra LFO in de Kenton, moet dat nog een verkennen.
Die gaan heel goed samen imo.Hoe bevalt het in de praktijk, de P600 en J60 samen?