wel mooi is dat, ze kunnen niet zeggen dat jij eigenaar bent omdat ze niet weten of wat je hebt geupload ook van jou is, maar zelf hebben ze alles wat los en vast zit geript en daar zijn ze dus wel eigenaar van

die grote Ai platforms zijn allemaal boeven en de consument geeft ze zomaar alle waardevolle data
ook jammer dat al die energiezuigende datacenters nodig zijn voor het jatten en genereren van content en die andere energiezuigende datacenters nodig zijn om je ai vocals en katten op synthesizer plaatjes te bewaren.
ik vind ai gegenereerde tjak niet zo waardevol
tuurlijk is de curator nog wel van belang en die kan er iets moois van maken
(ik vind overigens een zangeres uitnodigen voor je track en die precies laten doen wat je bedacht hebt ook niet zo extreem kunstzinnig

)
vaak zeggen mensen dit heb ik met ai gemaakt bij creaties, maar het is eigenlijk, dit heeft ai gestolen en gemaakt en ik heb de leukste geselecteerd.
laten we maar hopen dat de drang naar echtheid en menselijkheid groter wordt naarmate de berg aan ai gegenereerde tjak toeneemt.
ik merk dat al wel om me heen dus er is hoop.
daarnaast, met een ai stem in je track heb jij dus door dat platform te gebruiken ook zelf de input gestolen van al die vocalisten die er noeste arbeid in hebben zitten om te kunnen zingen.
die worden niet gecompenseerd, ze hebben jouw klus ook niet en vervolgens kan jij wel je track claimen

tot nu toe zie of hoor ik in ieder geval nergens een echt oorspronkelijk idee uit ai komen
ik zou zeggen, tuurlijk ai gebruiken in de kunst, maar met het doel om jouw eigenheid nog beter tot zn recht te laten komen
niet om je eigen tekortkomingen te overbruggen met gejatte shit van anderen
en laat die zangeres wel komen en iets meebrengen van haarzelf, zodat jullie samen iets gemaakt hebben