Jawel, maar zolang ik daar zelf profijt van heb, denk ik daar heel genuanceerd over.jatten is het natuurlijk wel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jawel, maar zolang ik daar zelf profijt van heb, denk ik daar heel genuanceerd over.jatten is het natuurlijk wel
Het kan van situatie tot situatie verschillen denk ik?tuurlijk heb ik dan iets in n hoofd, maar laat graag iemand die wel kan zingen zijn/haar ervaring inbrengen om iets beters te doen waar ik zelf nog niet aan gedacht had. het voelt als een vrij kille samenwerking die ik graag zou vermijden. ik heb dagelijks mensen in de studio waarvan ik altijd maar hoop dat ze iets doen wat ik niet had verwacht
Oh excuus dan heb ik je verkeerd begrepen, mijn fout. Mijn mening hierin is niet heel belangrijk. Ik denk dat er toffe dingen gedaan mee kunnen worden maar ook dat het een lading aan middelmatigheid gaat opleveren. Daarnaast past het totaal niet in mijn beleving van kunst. Maar nogmaals, dat is mijn beleving.Ik heb toen geprobeerd duidelijk te maken dat ik de lyrics maak, de melodie/zanglijn maak, dat ik de stijl bepaal en pas het wil gebruiken als je ook de frasering en timing kan bepalen, dus dat het een soort software wordt waarin je verschillende parameters kan inregelen, het zal niet zo lang duren of AI wordt zo goed dat je het heel persoonlijk kan maken.
Op die manier maakt het niet veel uit of ik het met AI doe of dat ik een zangeres inhuur en haar vervolgens precies vertel hoe en wat te zingen, ik zoek niet AI of een zangeres die m'n hele zanglijn verandert, ik heb namelijk die zanglijn al precies in m'n hoofd en zoek alleen een manier om niet zelf te hoeven inzingen.
Op die manier lijkt AI me een heel goed stuk gereedschap.
Ik heb indertijd (2020) Emvoice geprobeerd, dan zet je ook woorden op een soort van pianoroll maar bij sommige woorden liep het niet helemaal lekker dus uiteindelijk niet gekocht, misschien is het programma nu wel beter.
Maar nu met AI komt het binnenkort wel zover denk ik dat het echt bruikbaar wordt, zodat je dus wel in control wil blijven over je compositie ipv dat AI effe een zanglijntje doet.
Hier de track van toen met Emvoice; I go to the beach even wat geprobeerd toen
Nu ik 'm weer 'ns beluister weet ik al weer wat er fout ging; op onverklaarbare wijze dook Emvoice later in de track op vreemde momenten op in de tijdslijn want er klopte geen ruk van.
Bands en best veel solo muzikanten.Wie kan een akoestisch instrument bespelen , zingen en de mensen entertainen met meer dan 20 eigen nummers ?
Net zo kunstzinnig als zo'n nikkelen Nelis met een arranger keyboard op het horecapleintje in de Center Parcs inderdaad... "Mooi hoor...Kennu ook iets van Jan Smit?"Dan is AI op een of andere manier toch wel een uitkomst voor de gene die die KUNST niet bezitten.
Ik denk dat mensen ook wel in de rij staan om 1 schichtige man van middelbare leeftijd weggedoken achter een berg gear te zien terwijl er vanuit het niets een warme zang en subtiel gitaar getokkel komt. "Vet hoor, die gast kan ook echt alles zelf".Ja, het is voor posers idd![]()

Inderdaad!Dogma's zijn voor de kerk![]()
Wie kan een akoestisch instrument bespelen , zingen en de mensen entertainen met meer dan 20 eigen nummers ?
Dan is AI op een of andere manier toch wel een uitkomst voor de gene die die KUNST niet bezitten.
Nou ja , wil zeker geen afbreuk doen maar
het lijkt tegenwoordig allemaal op elkaar .
Het zal wel met de voorselecties te maken hebben .
En dat gedrag van de jury om kotsmisselijk van te worden .
Die hebben trouwens niks in de pap te brokken.
Wordt allemaal in gefluisterd door de programma makers.
Niks zo fake als TV.
Veel hebben best wel talent, in ieder geval bij de beste singer/songwriter van Nederland, dat vond ik een heel goed programma met een kundige jury en die Nielson die eerder gepost werd vond ik een leuke frisse verschijning.Talentenshows zijn natuurlijk super TV. Allemaal argeloze jonge mensen met grote dromen die je kunt uitbuiten en misbruiken. Ze zouden nog geld toegeven om op TV te komen, laat staan dat je ze hoeft te betalen. Slaat het niet aan, zet je ze gewoon op straat. Blijken ze een hit, dan pluk je ze kaal. En natuurlijk de secundaire arbeidsvoorwaarden, nietwaar Ali, Marco en Jeroen?
Bijzonder dat je op mijn post van Douwe Bob rustig vertelt dat het ook fake kan zijn?Ieder zijn ding ,mij doet het niks .
Hoe goed ze het ook in beeld brengen .
En je weet gewoon niet wat ze ermee gefoefeld hebben .
Want dat kunnen ze gemakkelijk iemand vals laten zingen die juist zingt
of iemand die vals zing corrigeren perfect op toon
Luister zelfs liever naar AI doo wop of AI blues of ai johnny cash enz op youtube.
Dan weet je zeker :100% fake
Het is nu wachten op de eerste ai sequencer met spraakherkenning
maar hij kon wel zingen