Een ding weet ik zeker ,ik maak muziek die anders is als de rest Niet overdreven veel anders maar toch uniek .Helaas lopen de muziekanten tegenwoordig elkaar achterna onder het mom dat verkoopt nu.
Of dat is in momenteel . De orignaliteit is daarom ver te zoeken ook met dank aan de TV en radio waar het eenzijdigheid troef is.
AI doet eigenlijk precies het zelfde als wat de jaren 60 groepen deden met zwarte muziek uit de jaren 40 en 50 ,Het was er al maar nog niet commercieel uitgebuit
voorbeeld :do wa diddy van de exciters en zo zijn er honderden.
De meeste mainstream hits werden opgenomen door een select groepje muzikanten ,die op tv kwamen waren fakers
Het draaide altijd al om geld
Of dat is in momenteel . De orignaliteit is daarom ver te zoeken ook met dank aan de TV en radio waar het eenzijdigheid troef is.
AI doet eigenlijk precies het zelfde als wat de jaren 60 groepen deden met zwarte muziek uit de jaren 40 en 50 ,Het was er al maar nog niet commercieel uitgebuit
voorbeeld :do wa diddy van de exciters en zo zijn er honderden.
De meeste mainstream hits werden opgenomen door een select groepje muzikanten ,die op tv kwamen waren fakers
Het draaide altijd al om geld
Ik ben geen fan van zijn muziek, wel een bijzondere stem maar da's ook alles, en het is duidelijk dat hij veel naar soul heeft geluisterd.
)