Wat heb jij vandaag met je synths gedaan?

De dakpannentest gedaan met de opnieuw gecalibreerde Moog One - geslaagd. Echt zieke (sub)bas uit dat ding.
Geëxperimenteerd met methoden om de Nord Drum 3p herrie te verminderen - deels geslaagd (zometeen komt de ultieme test: drummen na spertijd en kijken hoe lang het duurt voordat ik klachten krijg).

De dakpannentest gedaan met de opnieuw gecalibreerde Moog One - geslaagd. Echt zieke (sub)bas uit dat ding.
Geëxperimenteerd met methoden om de Nord Drum 3p herrie te verminderen - deels geslaagd (zometeen komt de ultieme test: drummen na spertijd en kijken hoe lang het duurt voordat ik klachten krijg).
Sowieso moog = bass.

• Duimpje
Duimpjes: Nap
Afgelopen weekend een paar gitaarloops in mijn MPC geladen. Het gitaar geluid als input genomen voor de Doepfer A-196 Phase locked loop. Na een flinke tijd stoeien kwam ik tot de conclusie dat het helemaal nergens naar klonk.

Met Rev2 en VC340 een beetje akkoordjes gespeeld onder de begeleiding van een baslijntje uit m'n Odyssey, instant heaven..

• Duimpje
Duimpjes: Vic
Vanavond heeft de ub-xa z'n vuurdoop gehad tijdens repetitie van de band.
Bij sommige patches moeten de scherpe kantjes er nog wat af.
Bij anderen moeten ze juist nog wat scherper. Maar het gaat helemaal goed komen.
Een aanwinst voor de,sound van de band.

Op moog ome een dubbel layer 3 VCO string patch gemaakt, daar nog een Jupiter 6 bandpass filtersweep bovenop Stereo delay en eventide space reverb.

Een dubbel layer sync achtige leads op de synthex goed verzopen in Bigsky drama...

Poging gedaan om streslevels, boosheid en andere negatieve werkemoties te verwerken in een improvisatie met veel maj7, augmented en Minoradd9 akkoorden.

Twas niet om aan te horen maar voel me weer kalm en gelukkig :biertje:

DX7(II) zitten pielen en DX e-piano spelen. Lekker simpel en relaxed 80's vibe

Ah cool! Ga straks even luisteren

Afgelopen weekend een paar gitaarloops in mijn MPC geladen. Het gitaar geluid als input genomen voor de Doepfer A-196 Phase locked loop. Na een flinke tijd stoeien kwam ik tot de conclusie dat het helemaal nergens naar klonk.
Ik heb trouwens wel mooie audio mods gezien voor Mpc’s

Ah cool! Ga straks even luisteren

die link kwam ik laatsts al tegen op de FB pagina tegen idd maar thanks

zijn overigens maar korte sounds hoor :p

Back