Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
yeah baby yeah. klinkt beter...Het resultaat mag er zeker zijn! En hoewel je op 0:57 die F# majeur laat clashen met de sequence. (Een F#m of een inversie van A had daar beter gepast) Is er in geheel muzikaal niks op aan te merken
Ik moet er slechts zelf gewoon eventjes aan wennen![]()
een computer is een multifunctioneel instrument.Vandaag ben ik bezig met mijn computer,'want een computer is ook een instrument'(Hans Zimmer).
Daar moet je ook zoals op een piano op oefenen, skills aanscherpen, verbeteren.
Wat een tof apparaatje! Compact!de e-ther, een soort theremin maar dan met 2 afstand sensoren in plaats van antenna.
stuurt ofc pitch op 1 as aan en mod wheel of expression op de andere + kan key presses sturen en met knopjes octaaf veranderen
![]()
Peacockmedia
e-ther, the e-therermin with MIDI and audio. Made in and dispatched from England, UK.peacockmedia.software
edit, oh en hij kan ook gewoon sine/square/saw/triangle waves sturen trouwens.

Oh heb je Atomic Habits gelezen... ?![]()
ja was zelf wel blij met de vonst! en zelfs al speel je er niet meer mee je kan em altijd nog voor een effectje op de modhweel gebruiken was mijn gedachtenWat een tof apparaatje! Compact!
De prijs is ook leuk. Al schiet het in mijn workflow mogelijk te kort![]()
Deels heb ik dezelfde opstelling als jou.ik ben vandaag space wizard ge-evalueerd

haha nice, ja probeer em altijd ergens op de achtergrond van mijn opnames te zetten

Dat zou ik ook 'ns moeten doen, in het begin een paar keer wat mee gedaan en staat al een hele tijd op de plank, nooit echt behoorlijk uitgepluisd.Handleiding van mijn Boss RC-505 aan het checken en opties proberen.
Vind het een leuk ding, zet 'm in de wintermaanden wel 'ns aan om een lekker sfeertje te maken.haha nice, ja probeer em altijd ergens op de achtergrond van mijn opnames te zetten![]()
Ik ga niks meer posten omdat jij mijn brouwsels lelijker vind dan presets..![]()

Ik ben een beetje klaar met Uno synth, ik had deze 1,5 jaar en begon kuren te vertonen dus die heb ik weg kunnen gooien.Maar probeer eens een Uno Synth Pro X. Can it Buchla? Ik vind van wel..
Nou de pro-x is echt een ander beestje.. mn modular set gaat er eerder uit als ik moest kiezen.Misschien is het best een leuke synth voor soundsurfen wat je zegt.