Wat heb jij vandaag met je synths gedaan?

Oh heb je Atomic Habits gelezen... ? ๐Ÿ˜‚๐Ÿ™‰

Even een disclaimer over dat boek; simpele gedragsverandering psychologie gaat NIET werken als je met zelfsabotage veroorzaakt door diepgewortelde overtuigingen zit ๐Ÿ˜‚ Dan zal je eerst dat in kaart moeten brengen en dan via... oh i dunno... de principes van schema therapie dat proberen aan te pakken ๐Ÿค“

ja zoiets hoorde ik ook...
cool ga dat eens proberen.
wil de gitaar over doen. en akkoestisch proberen. vind het nu wat rommelig.

Vandaag ben ik bezig met mijn computer,'want een computer is ook een instrument'(Hans Zimmer).
Daar moet je ook zoals op een piano op oefenen, skills aanscherpen, verbeteren.

Het resultaat mag er zeker zijn! En hoewel je op 0:57 die F# majeur laat clashen met de sequence. (Een F#m of een inversie van A had daar beter gepast) Is er in geheel muzikaal niks op aan te merken:D

Ik moet er slechts zelf gewoon eventjes aan wennen :engel:
yeah baby yeah. klinkt beter...
ga het nu opnemen.

• Duimpje
Duimpjes: L3N
de e-ther, een soort theremin maar dan met 2 afstand sensoren in plaats van antenna.
stuurt ofc pitch op 1 as aan en mod wheel of expression op de andere + kan key presses sturen en met knopjes octaaf veranderen

edit, oh en hij kan ook gewoon sine/square/saw/triangle waves sturen trouwens.
Wat een tof apparaatje! Compact!
De prijs is ook leuk. Al schiet het in mijn workflow mogelijk te kort :koffie:

Oh heb je Atomic Habits gelezen... ? ๐Ÿ˜‚๐Ÿ™‰

Nee, die heb ik destijds weggelegd. Dat boek was te Amerikaans voor me ๐Ÿ˜‰

Beperkende gedachten vind ik wel heel interessant. Ik heb vanochtend mijn nieuwe single geupload voor release. Daar heb ik 6 weken mee gewacht, om niets! Daar zit wel iets en daar ben ik serieus mee bezig. Laat.... los... en accepteer dat het zo goed is als ik nรบ kan๐Ÿ‘

Ik ga niks meer posten omdat jij mijn brouwsels lelijker vind dan presets.. :luv::D
Maar probeer eens een Uno Synth Pro X. Can it Buchla? Ik vind van wel..

ik heb er stofovertrekjes voor besteld... Ik ben momenteel even aan t nadenken wat het volgende project zou worden. Welk genre. Dat is erg belangrijk, want het maakt het verschil tussen motivatie of geen motivatie... Ik heb nog geen idee.

ik ben vandaag space wizard ge-evalueerd
Deels heb ik dezelfde opstelling als jou. :D

P1010086 [640x480].JPG

Handleiding van mijn Boss RC-505 aan het checken en opties proberen.
Dat zou ik ook 'ns moeten doen, in het begin een paar keer wat mee gedaan en staat al een hele tijd op de plank, nooit echt behoorlijk uitgepluisd.

Ik heb vanmorgen weer een paar uur zitten pielen en zoeken naar een juist geluid voor een track waar ik aan werk. Momenteel zit ik lekker in de tuin.

Ik ga niks meer posten omdat jij mijn brouwsels lelijker vind dan presets.. :luv::D
:D
Maar probeer eens een Uno Synth Pro X. Can it Buchla? Ik vind van wel..
Ik ben een beetje klaar met Uno synth, ik had deze 1,5 jaar en begon kuren te vertonen dus die heb ik weg kunnen gooien.
De Pro X ken ik niet maar op het moment heb ik al meer dan genoeg en wacht vooral op de VCS en Enigma van Uli.
Misschien is het best een leuke synth voor soundsurfen wat je zegt.

Back