Wat heb jij vandaag met je synths gedaan?

Oeh ben wel nieuwsgierig hoe die creatie klinkt!
Geen zin om de PC op te stellen en opnames te maken :r ik haat de stress die productiviteit eist.
Je bent welkom in de studio om te Jammen, stuur maar pb, zomer zit vol na September...

Anyway

Vandaag opmeten hoe ik eind dit jaar een UDO gemini in de studio moet krijgen ? en waar opstellen, die nieuwe bak is nogal groot.
Past eigenlijk allemaal net niet...

Dan maar Jam op de JP8 en Chrona Polaris, beiden in bi-timbral layer mode.
Klonk wat ruizig...Te veel analoog vco's, daardoor te veel organic harmonics en dat klinkt ruizig.

Heb ook een defecte Drumbrute gekocht, eens kijken of ik die kan reanimeren....

11 dagen verder. Bpost meldt nig steeds dat mijn moog vanuit Frankrijk onderweg is, wat 3 dagen zou duren, verkoper gaat zich hopelijk informeren. Ik betaalde 100 euro verzend vanuit ocharme frankrijk dus hoop dat 100 euro me toch iets qua service voorstelt

Geen zin om de PC op te stellen en opnames te maken :r ik haat de stress die productiviteit eist.
Je bent welkom in de studio om te Jammen, stuur maar pb, zomer zit vol na September...

Anyway

Vandaag opmeten hoe ik eind dit jaar een UDO gemini in de studio moet krijgen ? en waar opstellen, die nieuwe bak is nogal groot.
Past eigenlijk allemaal net niet...

Dan maar Jam op de JP8 en Chrona Polaris, beiden in bi-timbral layer mode.
Klonk wat ruizig...Te veel analoog vco's, daardoor te veel organic harmonics en dat klinkt ruizig.

Heb ook een defecte Drumbrute gekocht, eens kijken of ik die kan reanimeren....
Ik herken het Vic, spontaan muziek maken is wat prettiger dan moedwillig iets in elkaar flansen.
Ik snap je goed! Geen probleem hoor en bedankt voor de uitnodiging! :koffie:

• Duimpje
Duimpjes: Vic
Ik heb net wat tracks gemaakt op een sequential multitrak

Er kunnen 4 songs in van 6 voices of 6 traks genaamd.

Nu zitten die 4 songs vol en ik kan niet vinden hoe je die uitveegt om opnieuw te beginnen ??

RTFM niet mn sterkste kant 8D

Niks helaas, na een werkdag van 14 uur. Daarmee komt er een eind aan een streak van 3 weken... maar misschien heb ik zo nog een klein beetje puf 🙂 10 minuten is mijn dagelijkse minimum.

Gisteren even met de verschillende waveforms die bij Avenger zitten gespeeld. Vandaag nog een synth (vst) weggedaan (als zijnde uit de lijst gehaald). Nu alleen maar 4 synths tot m’n beschikking (Spire, Nexus, 303 ding, Avenger) Ga me hier de komende tijd ook wat meer op focussen, met name op de Avenger en Nexus. Die andere twee ken ik al heel goed. Bij Nexus wil ik vooral een lijst aanmaken met favoriete zodat ik niet steeds door een lijst van rond de 5.000 presets hoef te bladeren. Het zelfde wil ik uiteindelijk ook met de andere synths doen.

Niks helaas, na een werkdag van 14 uur. Daarmee komt er een eind aan een streak van 3 weken... maar misschien heb ik zo nog een klein beetje puf 🙂 10 minuten is mijn dagelijkse minimum.
Doe je goed, even de cpu opstarten en ook al is het door een laat presents balderen waar je wat noten aanslaat. Zo blijf je toch in de flow!

Nog niet, maar die ga ik zeker ook proberen! Goede suggestie. Als het goed is kan ik die D-05 gewoon in mijn D-50 laden.
Ja, kunnen ook in de originele D-50 en ook in de V-Synth wanneer daar de D-50 card in zit

Ik krijg altijd zin in kamillethee, waxinelichtjes en Enya als ik de D-50 hoor.
.
Ik heb zelf helemaal nooit iets gehad met de D-50, en D-50 -achtige synths. En van uitgemolken pads met een attack die een paasweekend kunnen vullen, en sterrenstelsel titels, krijg ik al snel jeuk. Maar buiten die Enya patch zitten er ook voor mij een stel lekker (strakke) patches in. De Vox Humana vind ik erg lekker klinken, daar heb ik al heel veel slappere varianten van gehoord.
.
En speciaal voor Morty-C zit er naast een patch met de naam Blade ook nog een bij met de naam Vangelis (is Vangellis misschien een andere Griek?) ;)

Ik vind de D-50 wel een mooie synth hoor, veel klassieke geluiden. Maar die Enya/new age/zweeflink is te mooi om te laten liggen :D

wat kabels geprikt in mijn korg MS muur en wat experimenteren en er op staan bewegen zoals n oude man met Parkinson. En morgen vast nog want heb net vrij gekregen :D

Back