Vic
Soldeerprofeet
Live improv jam met Gemini, p600, poly6, Moog one en synthex.
Het betere prutswerk
Thnx Dirk
Het betere prutswerk
Thnx Dirk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

damn ziet er goed uit! nou ben ik echter wel benieuwt wat je eerst had als dit "downsized" isIk ben eindelijk klaar met het a) selecteren, b) organiseren en c) inrichten van mijn nieuwe down-sized eurorack-systeem - in een schitterende case van Rob Gould, uiteraard met sexy ledverlichting.
Bekijk bijlage 3853087Bekijk bijlage 3853088
Down sized ookIk ben eindelijk klaar met het a) selecteren, b) organiseren en c) inrichten van mijn nieuwe down-sized eurorack-systeem - in een schitterende case van Rob Gould, uiteraard met sexy ledverlichting.
![]()

damn ziet er goed uit! nou ben ik echter wel benieuwt wat je eerst had als dit "downsized" is

Ik stuur mijn MS20 met een Little MCV aan voor MIDI CV/gate.Ik moet nog eens uitvogelen hoe je de MS20 best CV/Gate aanstuurt want als ik het goed begrepen heb zijn er meerdere wegen die naar Rome leiden op het patchpaneel.
En dan voor de Minimoog bekijken wat de handigste/minst invasieve mod is, tenzij ik de originele kabel ergens voor een beetje normale prijs kan vinden.