Wat heb jij vandaag met je synths gedaan?

Ah, twee naast elkaar. Heeft lang op de verlanglijst gestaan maar ben ook heel tevree met m’n zwaar gemodde 30/2

Van alles geleerd om de voeding van mijn JX-8P te kunnen recappen (en hopen dat daarmee een probleem is gefixt). Nu de juiste caps nog vinden, wat een doolhof is dat :(

1728076677601.png

Akkoorden schema opgenomen met OB-X8 en gitaar (inclusief de dreaded B-mineur) en uitgewerkt tot begeleidingstrack om beetje overheen te solo'en.

Al een hele tijd bijster weinig gedaan.

Redelijk druk bezig met een Amerikaans label over een nieuw album en alles wat daarbij komt kijken (als je bijv. ook alle visual art aspecten wil bepalen, cover, video, promo, etc.).

Vandaag wel nieuwe presets op mijn mini xd geladen en wat gepingeld. Daar kreeg ik wel weer zin van om serieus de studio in te duiken, maar moet wat tijd en rust zien te vinden

Ik ben een nieuwe live setup aan het testen met een NI Kontrol S61, Push 3, 1 of 2 desktop synths, pedalboard met experimentele pedaaltjes. De grote vraag: Push 3 in controller mode, of standalone? Of te wel, to laptop or not to laptop. Ik denk “not”. Want je kunt met de NI Kontrol nu ook standalone hardware aansturen via midi templates.

Tot laat vannacht bezig geweest met de eerste twee stukken van het nieuwe album The Art Of Voce Deel 2.

dikke tripmuzak gedaan met een arp axxe open VCA, Oscar hold modes, Halion ethnic drumloopjes en Triton gitaar geluidje met een dikke echostack en ce1 chorus

10 minuten opgenomen van de backing track die ik dit weekend heb gemaakt om morgen bij de gitaarles te gebruiken.

Vandaag mijn eerste oefenkitje in elkaar gesoldeerd met mijn nieuwe tools :). Kwam er al snel achter dat een 9v batterijtje niet voldoende is als power, maargoed, wel genoeg om te testen of alles goed was gegaan :)

Loopt gelijk uit de hand, RE-808 kit en case al besteld haha

IMG_8817.JPG
IMG_8818.JPG

Back