Sjaak
Ouwe rot
Ik ben een live setup aan het bouwen voor een jam sessie die voor volgende weekend gepland staat. Stijl: dark, experimenteel, techno, industrial, ambient……zin in 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Die Sonic Pi haal ik ook af en toe te voorschijn.Met Sonic Pi op de “Orbit-3” gespeeld.
Nee die Pico zie ik niet in de Thonny.Waar hapert het dan ? Zie je de Pico in Thonny ?
Ja, dat klopt. Je moet eerst MicroPython (dat is die u2f) installeren. Dat staat hier uitgelegd.Nee die Pico zie ik niet in de Thonny.
Wat ik tot nu toe begrepen heb (en corrigeer me als ik het niet juist heb)
Dat er eerst een uf2 programmaatje moet komen voor de pico.
En dat die daarna pas wat met PY data kan.
Het eerste programma is dan een soort basis om het te laten werken.
Met die uitgangen kan ik via weer een soort midi interface geluiden maken op de syntersizer.
Gewoon + 5 volt uit een van de uitgangen is dan een toets. Enzovoort.
Als variatie op het `hello` prgramma een knippend ledje wilde ik het sneller of langzamer kunnen laten knipperen. Niet veel byzonders voor een test maar het lukte niet.
... the tweet tweet beat gemaakt

jammer dat ze zelf geen muziek aan kunnen zetten anders zou dat een volledig onaangebroken nieuwe doelgroep zijnHaha, deze morgen opgezet, mijn katten begonnen met hun staart te kwispelen
![]()
.... aan de andere kant misschien maar beter ook
Een keyboard gebruiken als MIDI-input kan zeker. Ik heb dat getest met een M-Audio Keystation 49.Alleen het opnemen met een toetsenbord heb ik nog niet door. Ook geen idee of dat kan.