Wat heb jij vandaag met je synths gedaan?

Microwave XT, DSP56300 melancholische industrial desintegration patch ofzo

Laatst gewijzigd:
Ik heb net besloten om de Peak te gaan verkopen en mijn sounddesign verder uit te breiden in mijn rack. Het doet ergens een beetje zeer... Dus ik heb net op standje 11 staan beuken met een dikke donkere techno jam. Totdat mijn vrouw vroeg of het een tandje zachter mocht:

Scherm­afbeelding 2024-11-26 om 22.04.35.png

me kapot gevloekt op Maschine omdat ie telkens root C3 wil doen terwijl ik C2 geef en nog n heleboel frustratie... Het enige dat me eigenlijk belet om t niet stuk te gooien is de geweldige pads, note repeat en chords wan voor de rest boeit t ding me geen meter en ben ik al jaren niet meer mee met hun stomme clips... Patterns wil ik... Rot ding
Een hele dag negatieve progress

Begonnen aan een nieuw album, Oxygen Twenty Four.

• Duimpje
Duimpjes: Vic
looen stoeien met mijn mioxl een ensoniq dp4 en een editor daarvoor voor max4live.
bleek dat ik de windows max externals vergeten was.

nu nog wel iets aan de fonts doen is veel te klein.

ook nog effe chopper game op de op1 gespeelt.

De gisteren gemaakte nieuwe thema's voor mijn jamstrumental een beetje uitgezet.. nog niet heleemaal tevreden maar het inspirerend genoeg.. breaks en drums hebben nog werk nodig.. :engel:

me kapot gevloekt op Maschine omdat ie telkens root C3 wil doen terwijl ik C2 geef en nog n heleboel frustratie... Het enige dat me eigenlijk belet om t niet stuk te gooien is de geweldige pads, note repeat en chords wan voor de rest boeit t ding me geen meter en ben ik al jaren niet meer mee met hun stomme clips... Patterns wil ik... Rot ding
Een hele dag negatieve progress
Ik ben ook nog niet helemaal tevreden over de integratie van Maschine.. maar clips komen toch pas in de songmode voorbij? Je kunt gewoon patterns toewijzen aan scenes.. en deze uitzetten in de songmode.. Ik vind het wel weer leuk om Maschine te ontdekken trouwens.. maar of ik genoeg discipline en doorzettingsvermogen vindt om het te integreren in de dingen die ik uitzet in een DAW blijft de vraag.. :D

Zou zelf nog wel de Matrix Brute willen hebben, maar om daarvoor geld te hebben moet ik eerst een bank beroven (LOL).

• Duimpje
Duimpjes: Vic
Je kan ook 1 euro op de bank zetten en laten staan tot je van de rente de Matrix Brute kan kopen, wellicht is ie dan ook wel wat goedkoper.

• Duimpje
Duimpjes: Nap
Weer flink door gewerkt vandaag. Main board bijna klaar. Die grote potmeters rechtsboven waren een flinke klus. Van 6 stuks drie maken, omdat ze blijkbaar niet meer de juiste produceren. Achteraf als je het weet een vrij makkelijk klusje, maar niet voor de eerste keer. Ook weer een foutje gemaakt, wat weer een half uur desolderen betekende. Al doende leert men…. Wel heel echt vet dit :)

IMG_9292.jpeg

Back