Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Holy crap, dit was vet!!Een stukje interstellar achtige soundtrack met OB XA, Synthex en Triton eXtreme Mtron patch
Bekijk bijlage 3854476

Ik ben ook nog niet helemaal tevreden over de integratie van Maschine.. maar clips komen toch pas in de songmode voorbij? Je kunt gewoon patterns toewijzen aan scenes.. en deze uitzetten in de songmode.. Ik vind het wel weer leuk om Maschine te ontdekken trouwens.. maar of ik genoeg discipline en doorzettingsvermogen vindt om het te integreren in de dingen die ik uitzet in een DAW blijft de vraag..me kapot gevloekt op Maschine omdat ie telkens root C3 wil doen terwijl ik C2 geef en nog n heleboel frustratie... Het enige dat me eigenlijk belet om t niet stuk te gooien is de geweldige pads, note repeat en chords wan voor de rest boeit t ding me geen meter en ben ik al jaren niet meer mee met hun stomme clips... Patterns wil ik... Rot ding
Een hele dag negatieve progress

Of oude vrouwtjes oplichten via internet.Zou zelf nog wel de Matrix Brute willen hebben, maar om daarvoor geld te hebben moet ik eerst een bank beroven (LOL).