Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

- die kast moest dus leeggemaakt, kom je een bananendoos vol cd's tegen en die dan weer uitgevlooid om te gaan luisteren tijdens t werken aan gear (ipv met gear)En die Kobol vraag je? Heb al meermaals gedacht m terug te sturen. Woops net echt beslist, hij gaat terug. Minijack inputs, what was i thinking, enkel kut in samenwerking met de SQ10's. Maak je geen zorgen als je m B stock koopt, ik heb zelfs de zakjes erbij niet open getrokken met kabels en handleiding. Dit is mijn 2e retour ooit dan.
Want ik verzorg mijn spul prima 
was van die pedalboard klittenband dan niet makkelijker/mooier geweest? of is die nog onderwegDe 'FX sectie' is ge re arranged.
Bekijk bijlage 3857986
Het zijn maar 3 pedalen, maar ze stonden erg slordig op m'n zelfbouw schap, omdat de kabels van de Collider 'opzij' in en uit gaan en de BOUM en Deco V2 naar boven. Dus ik moest de Collider op een restje hout zetten om hem erbovenuit te krijgen.
Dat was proppen en niet hoe ik het wilde.
Een arm + laptop stand en wat hout en schroeven en een uurtje frummelen om het passend te maken.
Niet perfect, maar heel functioneel.
En toen direct maar een jam opgenomen.
Want dat heb ik met m'n synths erbij gedaan.

Ja, dat was makkelijker en mooier geweest, maar ik heb iets tegen pedalen met klittenband.was van die pedalboard klittenband dan niet makkelijker/mooier geweest? of is die nog onderweg![]()

Er is wat ruimte voor vilt, dat komt er sowieso nog tussen om ze klem te zetten.zo met die houtjes krijg je ook krassen dan is lijm makkelijker te verwijderen lijkt me, of je moet ze iets groter zagen en dan wat van die anti slip tussen plakken
Dat heb ik anders meegemaakt helaas.Klittenband is makkelijk te verwijderen hoor, lijmresten etc is ook niet moeilijk met iets van stickerverwijderaar of lampenolie.
Speel je met drumstokken? Ik heb vorig jaar nadat ik bij SuperBooth op een Nord Drum 3p speelde mijn eigen exemplaar gekocht, maar de herrie die de stokken maken op de pads weerhouden me van spelen, zeker later op de avond. Rubber doppen of andere, lichtere drumstokken of mallets gebruiken helpt ook niet echt. Ben benieuwd hoe jij hiermee omgaat. Ik heb al een aantal keer overwogen de ND3 te verkopen omdat ik hem nu eigenlijk niet/nauwelijks gebruik vanwege dit probleem.Drukke dag, maar toch even de tijd gevonden met de Nord Drum te spelen.
Dat was weer zeer aangenaam.
voer je de drum midi of speel je m?

Speel je met drumstokken? Ik heb vorig jaar nadat ik bij SuperBooth op een Nord Drum 3p speelde mijn eigen exemplaar gekocht, maar de herrie die de stokken maken op de pads weerhouden me van spelen. Rubber doppen of andere, lichtere drumstokken of mallets gebruiken helpt ook niet echt. Ben benieuwd hoe jij hiermee omgaat.