klinkske
boeketje voor de vrouw
Viel dat mee? Waar haal je de encoder? Ik heb hier ook nog zo eentje
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Negative feedback can reduce the total quantity of distortion, but it adds new components on its own..........
Ah ok, ik zal mij daar eens verder in verdiepen. Klinkt wel interessant.Via de aux send signaal naar een kanaal sturen en op dat zelfde kanaal diezelfde aux send open draaien.
De fase omdraaien op dat feedback kanaal.
Nu gedraagt de feedback zich anders. Meer stabiel.
Negative feedback is het feedback signaal uit phase (inverted)
Positive feedback is het feedback signaal in phase.

paar presets gemaakt in de minifreak software met als doel iedere dag een preset te maken tot ik em verkocht krijg

@jserle ! Hahaha zeker weten! Kurzweil KVAST VA-1 is absoluut het Zweedse woord voor bezem!L3N . . . KVAST VA-1 is het Zeedse woord voor bezum.
De camera sluiteropeningen zijn zo traag (instelbaar) dat de klok op het bureau stabiel blijft. Want bij te snelle opnamen blijf `ie knipperen. Ook gunstig voor het licht.
Het geluid komt uit een Kawai K4R.
Wat zijn 1-blocks ? is dat ook al Scandinavisch?

met zon set up zijn die knopjes aan de voorkant ook nog wel handig inderdaadVandaag mijn Korg 700FS aangesloten op mijn bescheiden setup. Wat een sound zit daarin zeg.. Heerlijke setup zo, eindelijk weer eens een soort van een track aan het bouwen.
Bekijk bijlage 3858286