Sjaak
Ouwe rot
Stuur ff door…klinkt erg goedVerder in de Quantum Mk2 gedoken, met name de sampler engine. Probeer met 3 samples die ik gemaakt heb met de Roland D-50 en Korg M1 plugins de ultieme jaren 90 rompler pad te maken
Bekijk bijlage 3858545
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Stuur ff door…klinkt erg goedVerder in de Quantum Mk2 gedoken, met name de sampler engine. Probeer met 3 samples die ik gemaakt heb met de Roland D-50 en Korg M1 plugins de ultieme jaren 90 rompler pad te maken
Bekijk bijlage 3858545
Staat hier Waldorf Quantum & IridiumStuur ff door…klinkt erg goed![]()
Staat hier Waldorf Quantum & Iridium

Ik zie dat Sjaak uit Hellevoetsluis komt.

Kijk eens aan. Wie weet is t wel totaal mijn dingIk heb in één dag een synthwave-achtige track in elkaar gekleid. Door zo weinig mogelijk na te denken, het simpel te houden en alle partijtjes live in te spelen. Keep it simple, stupid![]()

Ik heb in één dag een synthwave-achtige track in elkaar gekleid. Door zo weinig mogelijk na te denken, het simpel te houden en alle partijtjes live in te spelen. Keep it simple, stupid![]()
Schroef er houten platen op opzij als t een tafeltje moet worden? De onderkant gaat mogelijk krom trekken bij lassen en dan rijdt staat t onstabiel. Tenzij je lasser een pro is
Hele gave compacte setup zo! De Zadar van Xaoc Devices is ook heerlijk in combinatie met de ARP 2600 (en veel andere modules).Vandaag begonnen aan mijn modulaire avontuur, nog even wachten dat de knurlies binnen zijn en dan stroom er op en gaan.
De Intellijel spullen die ik besteld heb zijn nog niet niet allemaal binnen en komen in een aparte case er naast te staan.
Bekijk bijlage 3858737