interesant, moet zeggen dat ik niet bekend ben met al die modulaire merken verder maar het idee dat je bv een filter "on the fly" kan vervangen tijdens sound design wel super klinkt
ben je ook van plan om de cases ergens special op te richten zoals bijvoorbeeld eentje voor bass lines, zoals je de kleine op drums gericht hebt of wil je dat juist een beetje open houden?
Ik was nog niet zover om een specifiek voor baselines rackje te maken, maar ik vind het wel een goed idee. De boel een beetje splitsen naar functie zorgt wel voor meer overzicht wat je anders al snel kwijt bent.
Het Intellijel Rack heeft nu 5 oscillators en er komt nog een 6e bij, dus dat rack zal ook polyfone sounds voor zijn rekening kunnen nemen, maar de mogelijkheden zijn nog al overweldigend dus ik moet het nog even ontdekken. Ik heb ook paar modules (niet op de foto zichtbaar) die polyfoon zijn of kunnen zijn, dus misschien hoef ik daar niet meerdere losse oscillators voor te gebruiken en zal ik die dan gebruiken voor crossmodulatie en layering.
Hoe dan ook een rackje een beetje naar functie of soort indelen vind ik wel wat, de boel onderling patchen kan altijd met wat langere kabels of de boel handig indelen en naast elkaar zetten.

Ben in 2007 ergens begonnen met Ableton, maar wanneer ik nu zo sporadisch eens de demo weer probeer na een update waar iedereen zo lovend over is dan krijg ik binnen 30 seconden al jeuk 

Wordt een zooitje.