Wat heb jij vandaag met je synths gedaan?

interesant, moet zeggen dat ik niet bekend ben met al die modulaire merken verder maar het idee dat je bv een filter "on the fly" kan vervangen tijdens sound design wel super klinkt

ben je ook van plan om de cases ergens special op te richten zoals bijvoorbeeld eentje voor bass lines, zoals je de kleine op drums gericht hebt of wil je dat juist een beetje open houden?

Ik was nog niet zover om een specifiek voor baselines rackje te maken, maar ik vind het wel een goed idee. De boel een beetje splitsen naar functie zorgt wel voor meer overzicht wat je anders al snel kwijt bent.

Het Intellijel Rack heeft nu 5 oscillators en er komt nog een 6e bij, dus dat rack zal ook polyfone sounds voor zijn rekening kunnen nemen, maar de mogelijkheden zijn nog al overweldigend dus ik moet het nog even ontdekken. Ik heb ook paar modules (niet op de foto zichtbaar) die polyfoon zijn of kunnen zijn, dus misschien hoef ik daar niet meerdere losse oscillators voor te gebruiken en zal ik die dan gebruiken voor crossmodulatie en layering.

Hoe dan ook een rackje een beetje naar functie of soort indelen vind ik wel wat, de boel onderling patchen kan altijd met wat langere kabels of de boel handig indelen en naast elkaar zetten.

Ik ben vandaag aan de gang gegaan met de Chromaplane en dat was een fijne exercitie.
Ik zal later in betreffend topic mijn eerste indrukken delen.

Audiority Doomagorgon over een KR55 en een octave cat met een note repeat en valhalladsp delay:P
Freestyle Skeletor Rhumba Scientist™ EDIT

Diep nagedacht hoe ik mijn geliefde studio will hebben als ik op pensioen go.
Buget zal lager zijn, dus nu even plannen.

Diep nagedacht hoe ik mijn geliefde studio will hebben als ik op pensioen go.
Buget zal lager zijn, dus nu even plannen.
Eens een tijdje op pensioen wordt de dokter stilletjesaan je beste vriend.Kwaaltjes hier en daar, verrekkingen,verstuikingen,overbelaste ledematen.Controle van de prostaat jaarlijks,colonoscopie 3 jaarlijks,hoorapparaat dringt zich op,een synthforum virus, blijft maar doorgaan.Voor de rest niets aan de hand.😙

• Duimpje
Duimpjes: Vic

Ult Sound DS-4M - Toyo Gakki DS-4 Reissue uitgepakt, eindelijk aangekomen na een lange maand, vooral slapen bij bpost en die gemotiveerde knappe gasten (oh sarcasme) vd douane (in zoverre dat niet dezelfde club is)​

Ben maar weer een case aan 't maken. :D

Attachments

• IMG_1534.jpeg
    IMG_1534.jpeg
    120,3 KB · Bekeken: 55
Even een demo van een berg drumcomputers samplesync op elkaar, geen phase issues, geen midi jitter, geen clockdrift. Alles netjes op elkaar. Ik doe af en toe een solo van een part (vanaf 0:37), dan hoor je ze even apart. Alles via subouts naar vca's etc. Ga dat maar eens doen met je analoge bakken :) Wordt een zooitje.

606+707+727+808+909+CR78+KR55

Hier een view van mijn vintage drum setup :)
drumbox.jpg

Laatst gewijzigd:
Back